مروان جمعه: علیه قطری‌ها موضع می‌گیریم/ دستمزد مانچینی معادل بودجه ۷ سال فوتبال اردن است!


کد خبر : 2001541 |
23 بهمن 1402 ساعت 00:52 |
9.3K بازدید |

7
دیدگاه

مروان جمعه: علیه قطری‌ها موضع می‌گیریم


مروان جمعه، نایب رئیس فدراسیون فوتبال اردن، می‌گوید دستمزد روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان سعودی، معادل حمایت ۷ سال دولت اردن از فدراسیون این کشور است!

دستمزد مانچینی معادل بودجه ۷ سال فوتبال اردن است!

به گزارش “ورزش سه”، فوتبال اردن امسال اتفاق بزرگی را تجربه کرد. آنها پس از صعود از دور گروهی جام ملت‌های آسیا موفق به شکست دادن عراق، تاجیکستان و کره جنوبی در مرحله حذفی شد و به فینال رقابت‌ها صعود کرد.

آنها در فینال در دیداری که قطر ۳ گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با نتیجه ۳-۱ مغلوب این تیم شدند و قهرمانی را از دست دادند. با این حال کسب مقام نایب قهرمانی آسیا برای این کشور یک اتفاق بزرگ است.

1989950

مروان جمعه، نایب رئیس فدراسیون در گفت‌وگوی جدیدی به بازی فینال برابر قطر پرداخته و در مورد کار بزرگی که کادر فنی و بازیکنان اردن انجام داده‌اند صحبت کرده است.

او گفت: «تصمیمات داور چینی در بازی برابر قطر مشکوک است. در این مورد موضع‌گیری و اقدام خواهیم کرد. از گرفتن سه پنالتی برای حریف نباید به سادگی بگذریم. دیدار قطر و اردن عجیب‌ترین بازی دنیا بود. باور نمی‌کردم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

همه می‌دانند که قهرمان واقعی جام ملت‌های آسیا اردن است. دو ضربه پنالتی اول و سوم قطر اشتباه بودند. بدون آن پنالتی‌ها به راحتی قهرمان می‌شدیم.

با عملکردی که داشتیم فوتبال اردن را به جهان معرفی کردیم. ما اکنون مورد احترام جهانیان قرار گرفته‌ایم. هدف اصلی ما صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ و افزایش حمایت از تیم ملی است. کار بزرگ صعود فینال و لایق‌ترین تیم برای قهرمانی را در مقایسه با بقیه تیم‌ها با حمایت کمی انجام دادیم. برای مثال دستمزد مانچینی در عربستان معادل حمایت ۷ سال دولت اردن از فدراسیون فوتبال است. ما باید با افزایش حمایت تیم را به جایگاه بالاتری ببریم.»

source