کروس: به بایرن مونیخ بر نمی‌گردم؛ به تمدید قرارداد با رئال مادرید فکر می‌کنم

طرفداری | رئال مادرید در چارچوب آغاز دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به آلمان سفر کرده است تا مقابل لایپزیش به میدان برود. کهکشانی‌ها پس از بحران مصدومیت در خط دفاع به بهترین نحو ممکن اوضاع را کنترل کردند و حالا امیدوارند در رقابت‌هایی که همیشه در آن می‌درخشند، عملکرد خوبشان را ادامه دهند. تونی کروس در کنار کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی حضور یافته بود. او در مورد بازی گفت:

واقفم که در آخرین بازی‌مان در رد بول آرنا شکست خوردیم. انتظار داریم بازی پر برخورد و سخت باشد. ما همین حالا در دور یک هشتم قرار داریم و دور گروهی را به خوبی گذرانده‌ایم. حالا بازی‌های سرگرم‌کننده آغاز می‌شوند و انتظار دیدارهای سختی را داریم. 

از تونی کروس در مورد تمدید قرارداد با رئال مادرید پرسیده شد. او گفت:

قراردادم در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و من همیشه حقیقت را می‌گویم: در این لحظه نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. به این گزینه فکر می‌کنم اما تصمیمی نگرفته‌ام. بسیار خوشحالم که مردم می‌خواهند با تمدید قراردادم در رئال مادرید بمانم. در حال حاضر تصمیمی برای تمدید قرارداد با رئال مادرید یا باشگاه به تیم ملی آلمان نگرفته‌ام. این موضوع به موارد مختلفی مثل برنامه‌های شخصی‌ام مرتبط است. همیشه گفته‌ام که می‌خواهم دوران ورزشی‌ام را در بالاترین سطح به پایان برسانم. ممکن است قبل از پایان فصل تصمیمم را بگیرم اما از دستاوردهایم در فوتبال راضی هستم. 

خبرنگار آلمانی در مورد علاقه توماس توخل برای همکاری با کروس در بایرن مونیخ پرسید. هافبک رئال مادرید پاسخ داد:

در مورد آینده‌ام انتظار سوالات زیادی را داشتم اما این یکی را نه! (با خنده). همیشه وقتی تیمی من را می‌خواهد به آن افتخار می‌کنم، صرف نظر از این که اخبار حقیقت داشته باشند. با این حال می‌توانم تایید کنم این موضوع (انتقال به بایرن مونیخ) اتفاق نخواهد افتاد. علاقه بایرن مونیخ برای من باعث افتخار است اما لطفا سوال دیگری در مورد آینده‌ام نپرسید.  

 آیا رئال مادرید کاندید قهرمانی است؟

البته. ما توانایی قهرمانی را داریم. در لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی‌های متعددی به دست آورده‌ایم و همیشه مقابل تیم‌های بزرگ بهترین بازی را انجام می‌دهیم. 

هو شدن در عربستان سعودی؟

پای صحبت‌هایم استاده‌ام. صحبت‌های درستی مطرح کردم.  

source