حمله ستاره سابق پی‌اس‌جی به مسی/ اگر مسی به پاریس آمد، تا می‌توانید او را هو کنید!


کد خبر : 2002235 |
25 بهمن 1402 ساعت 22:59 |
13.3K بازدید |

24
دیدگاه

حمله ستاره سابق پی‌اس‌جی به مسی


ژروم روتن، وینگر سابق پاری سن ژرمن، خواستار هو شدن لیونل مسی در صورت شرکت در مسابقات المپیک پاریس شد!

اگر مسی به پاریس آمد، تا می‌توانید او را هو کنید!

به گزارش “ورزش سه”، خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله‌های آرژانتین، پس از پیروزی ۱-۰ مقابل برزیل و صعود به المپیک، فاش کرد که از لیونل مسی، ستاره اینتر میامی و برنده ۸ توپ طلا، دعوت خواهد کرد که به‌عنوان یکی از سهمیه‌های بازیکن بزرگسال، به المپیک برود.

فینال این مسابقات در استادیوم پارک دو پرنس شهر پاریس برگزار می‌شود و در صورتی‌که مسی در تیم المپیک حضور داشته باشد، می‌تواند برای اولین‌بار پس از ترک پاری سن ژرمن در این استادیوم بازی کند.

با این حال ژروم روتن که در گذشته نیز از مسی انتقاد کرده، از ستاره آرژانتینی ناراحت است و از هواداران پاری سن ژرمن خواسته که اگر مسی به پاریس رفت، او را هو کنند.

1991000

او گفت: «ما نباید کارهایی که او در پاری سن ژرمن انجام داد را فراموش کنیم. او به ما بی‌احترامی کرد. به‌عنوان یک فرانسوی و پاریسی او را در لباس آرژانتین می‌بینید؟ تا می‌توانید او را هو کنید. اجازه ندهید مسی در فرانسه تشویق شود. او دو سال ما را عصبانی کرد.

او گفت زندگی‌اش در پاریس فاجعه‌بار بوده و احترامی که مستحقش بوده را دریافت نکرده است. مزخرف می‌گفت. او را مثل نیمار بالای برج ایفل بردند. همه فرانسوی‌ها هنگام ورودش به او احترام گذاشتند. در عوض انتظار احترام دارید.‌ چیزی که هرگز به‌دست نیامد و مسی به پاری سن ژرمن و هوادارانش بی‌توجهی و بی‌احترامی کرد. شنیدم که ناراحت بود پس از قهرمانی در جام جهانی از او در پاریس تجلیل نشد. تو فرانسه را شکست دادی، توقع داری برایت فرش قرمز پهن کنند؟»

source