برنامه پاری سن ژرمن برای جذب فرنکی دی یونگ / موندو دپورتیوو

طرفداری | کیلیان ام باپه به احتمال فراوان فصل آینده در رئال مادرید توپ می‌زند اما پاریسی‌ها به تلافی رفتن ستاره خود، دو بازیکن کلیدی بارسلونا را هدف گرفته‌اند.

به گزارش موندو دپورتیوو، رفتن کیلیان ام باپه به رئال مادرید می‌تواند وضعیت دو ستاره باشگاه بارسلونا را دست‌خوش تغییر کند. هر چند سیاست مدیران بارسلونا در مورد گاوی کاملا مشخص است و این بازیکن غیرقابل فروش است اما این قضیه در مورد دی یونگ به آن شکل صدق نمی‌کند. پاری سن ژرمن هم گاوی و هم فرنکی دی یونگ را می‌خواهد اما همانطور که گفته شد دستیابی به گاوی نه تنها برای این تیم فرانسوی بلکه برای هر باشگاه دیگری در دنیا بسیار سخت است. به گفته چندین رسانه در فرانسه، علاوه بر چشم دوختن به گاوی، یکی از اهداف اصلی پاری سن ژرمن، جذب فرنکی دی یونگ خواهد بود.

پاری سن ژرمن می‌خواهد تا پیشنهاد بزرگی را برای جذب دی یونگ به بارسلونا ارسال کند. بارسلونا سه هفته پیش، پیشنهاد تمدید قرارداد را برای هافبک هلندی ارسال کرد اما این بازیکن هنوز پاسخی نداده است. پاریسی‌ها می‌خواهند بر پایه این واقعیت که دی یونگ حاضر است به پیشنهادات تابستانی آنها گوش فرا دهد، برای جذب او وارد عمل شوند. بارسلونا معتقد است که برای ادامه کار، فرنکی دیونگ باید تمدید با کاهش حقوق را مطابق با سیستم جدید دستمزد تیم بپذیرد. در غیر این صورت، زمانی که پیشنهاد 100 میلیونی ارائه شود، درهای خروج برای او باز خواهد شد.

با رفتن کیلیان ام باپه به رئال مادرید، پاریسی‌ها سرمایه خوبی به خاطر دستمزد بالای او ذخیره خواهند کرد و می‌توانند ستاره‌های دنیای فوتبال را به حضور در پارک دو پرنس وسوسه کنند. پاری سن ژرمن آماده است به فرنکی دیونگ دستمزدی معادل دستمزد فعلی او در بارسلونا بدهد. برنامه پی‌اس‌جی برای جذب دی یونگ در حالی است که پیش از این صحبت‌هایی در مورد انتقال این هافبک هلندی به تاتنهام هم به گوش می‌رسید. توپ کاملا در زمین دی یونگ است. آیا او در بارسلونا می‌ماند و با شرایط جدید مالی این باشگاه اسپانیایی کنار می‌آید یا آینده حرفه‌ای خودش را در فرانسه یا انگلستان می‌بیند؟

source