تارانتو تمام شادی زندگی من است، از من نگیریدش؛/ پیرمرد 84 ساله تیم محبوبش را نفرین کرد!


کد خبر : 2002842 |
29 بهمن 1402 ساعت 02:30 |
23.2K بازدید |

2
دیدگاه

تارانتو تمام شادی زندگی من است، از من نگیریدش؛


اشک‌های پیرمرد 84 ساله هوادار تیم تارانتوی ایتالیا سوژه اصلی رسانه‌های ایتالیا شده است.

پیرمرد 84 ساله تیم محبوبش را نفرین کرد!

به گزارش “ورزش سه”، در لابه‌لای سکوهای ورزشگاه تیم‌های مختلف جهان، جدای از چهره‌های خردسالی که شروع مسیر عاشقانه خود با فوتبال را آغاز می‌کنند، چهره‌های سن و سال‌دار زیادی به چشم می‌خورند که آنها سال‌های سال، در فراز و فرودهای فراوان از تیمشان حمایت کردند و حاضر نشدند از علاقه خود به تیمشان دست بکشند.

اکنون در اتفاقی قابل توجه، باشگاه تارانتو در سری C فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت به منظور بازسازی و تعمیر ورزشگاه خود به مدت دو سال ورزشگاه خود را ترک کند و به ورزشگاهی در فاصله 482 کیلومتری شهر تارانتو سفر کند که این موضوع برای هواداران این تیم قدیمی فوتبال ایتالیا، بسیار غم‌انگیز است.

1991878

در میان واکنش‌های متفاوتی که به این موضوع نشان داده شد، یک پیرمرد 84 ساله که از کودکی طرفدار تارانتو بود، به رسانه‌ها گفت: من ۷۵ سال است که دائماً به استادیوم می‌روم. من بلیت فصلی می‌خرم. حق دارم بازی تیمم را اینجا در تارانتو ببینم. شما باید درک کنید که نمی‌توانم بازی‌ها را از دست بدهم. فقط چند سال دیگر از عمرم باقی مانده است. چرا باید شادی را از من بگیرید، شادی من یعنی تارانتو. لطفا این کار را نکنید وگرنه برای همیشه شما را نفرین خواهم کرد!

با این حال تارانتو مجبور است برای انجام بازی‌های خود راهی شهر ترامو شود تا دیدارهای خود در سطح سوم فوتبال ایتالیا را در این ورزشگاه برگزار کند.

source