ساپینتو در قبرس هم دیوانه شد! (عکس)


کد خبر : 2002967 |
29 بهمن 1402 ساعت 08:20 |
39.6K بازدید |

19
دیدگاه


ریکاردو ساپینتو از غلبه بر حریف مستقیم در راه قهرمانی، بسیار خوشحال بود.

ساپینتو در قبرس هم دیوانه شد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، هفته بیست و پنجم لیگ قبرس در شرایطی شروع شد که آپوئل و آریس لیماسول در امتیاز 53 برابر بودند. شاگردان ساپینتو دو هفته متوالی متوقف شدند و در سمت مقابل رقیب آنها یعنی آریس لیماسول به پیروزی رسید تا فاصله چهار امتیازی از دست برود و مسابقه بین این دو تیم اهمیت زیادی پیدا کند.

این مسابقه به میزبانی آپوئل برگزار شد و آنها از حمایت حداکثری هواداران خود برخوردار بودند. در نهایت نیز این بازی با پیروزی یک بر صفر این تیم به پایان رسید تا تیم شهر نیکوزیا سه امتیاز پیش افتاده و به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد.

در پایان این دیدار، ریکاردو ساپینتو که به تازگی دوران محرومیت خود را به پایان رسانده، از کسب سه امتیاز حیاتی سرخوش و سرمست بود و درست حرکاتی که طی زمان حضور در استقلال انجام داده بود را با هواداران آپوئل نیز تکرار کرد و شادی خود را با آنها تقسیم کرد.

1992123
1992122
1992124
1992125

وب سایت گل قبرس با انتشار فریم به فریم خوشحالی مربی پرتغالی نوشت: “ساپینتو دیوانه شد و مانند یک کودک کوچک، جشن گرفت.” ریکاردوی شیردل که هجده مسابقه تیمش را از روی سکوها تماشا کرده بود، در هفته ما قبل پایانی لیگ قبرس، تیمش صدرنشین است. پس از پایان هفته بیست و ششم، تیم‌های رده اول تا ششم در جدول جدیدی و برای کسب قهرمانی با هم می‌جنگند. در این مدت، تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم روبرو می‌شوند تا در پایان هفته سی و ششم، تکلیف قهرمان قبرس مشخص شود.

source