آرتتا:به مسی نخوریم در چمپیونزلیگ هم خوب هستیم!


کد خبر : 2003645 |
02 اسفند 1402 ساعت 00:50 |
43.1K بازدید |

2
دیدگاه


میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تیمش به قدر کافی خوب است که بتواند در لیگ قهرمانان مدعی باشد.

آرتتا:به مسی نخوریم در چمپیونزلیگ هم خوب هستیم!

به گزارش “ورزش سه”، فردا آرسنال در دور یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان خارج از خانه به مصاف پورتو می‌رود. این تیم می‌خواهد برای اولین بار در هفت سال گذشته از این مرحله عبور کند و به جمع هشت تیم برتر اروپا برسد. میکل آرتتا در نشست خبری قبل از بازی در مورد آمادگی شاگردانش برای این چالش مهم صحبت کرد.

بولت تراکتورآیا مشکلات روانی بازیکنان آرسنال در دور یک هشتم در سال‌های اخیر باعث شده این تیم در لیگ قهرمانان چندان خوب نباشد؟
“لیونل مسی که دو بار تیممان مقابلش حذف شد و بایرن مونیخ مانع بزرگتری بودند! در لیگ قهرمانان جزییات مهم هستند. کمی از فرم خوب خود فاصله بگیرید ممکن است به راحتی حذف شوید چون در این لیگ بازیکنان بزرگ حضور دارند. وگرنه از لحاظ قدرت و کیفیت تیممان به قدر کافی خوب هست.”

بولت تراکتورشما تیم قوی‌تر هستید؟
“پرتغالی‌ها بسیار پرشور بازی می‌کنند. آکادمی‌هایشان از بهترین‌های اروپاست. اینکه ما قوی‌تر حساب بشویم خوب است، اما یادمان نرود که 14 سال است در این لیگ خوب نبوده‌ایم و این باید عوض شود.”

1993096

بولت تراکتورگواردیولا می‌گوید دور رفت بسیار اهمیت دارد؟
” چون او خودش می‌داند که چقدر همه چیز ممکن است عوض شود. همه تیم‌ها اینجا خوب هستند.”

بولت تراکتورتیم فعلی به قدر کافی در مورد تاریخ و اعتبار لیگ قهرمانان آگاه هست؟
“آنها می‌دانند که 7 سال است در این مرحله از این رقابت‌ها نبوده‌اند و می‌دانند که این باید تغییر کند و این بر عهده آنهاست. همین‌قدر کافی است.”

بولت تراکتورکای هاورتز قبلا به پورتو گل زده است؟
“در مورد آن با هم حرف نزده‌ایم. برای او و تیمش در آن زمان چیز مهمی بوده است. “

بولت تراکتورکار کونسیسائو؟
” این مربی را می‌شناسم و کارش فوق العاده بوده است. حتما رقابت سختی خواهد بود. اما شکستن طلسم سه سال انگیزه بزرگی برای ما خواهد بود.”

source