کلوپ: گفته بودم که هیچوقت از کامبک مقابل بارسلونا صحبت نمی‌کنم اما زیر قولم زدم

طرفداری | لیورپول و لوتون تاون در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با پیروزی 4-1 شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید.

قرمزها در حالی با لشکری از مصدومان خود به این پیروزی ارزشمند رسیدند که نیمه اول را بازنده به رختکن رفته بودند. اما در نیمه مربیان ورق کاملا برگشت و شاگردان کلوپ، چهار بار دروازه لوتون را باز کردند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از پایان این مسابقه، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بازی مقابل لوتون تاون

از عملکرد تیم خیلی خوشحالم. قبل از بازی هیچکس نمی‌دانست که بچه‌ها قرار بود به چه نحوی از پس چالش‌ها بربیایند. در نیمه دوم خیلی سریع و طوفانی ظاهر شدیم. این مکان خاص با بازیکنانی خاص وقتی ترکیب شود. وای. وای… خدای من!

بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد؟

از پسرها خواستم که نیمه اول را به کل فراموش کنند. از آنها پرسیدم آیا از بازی لذت بردید؟ پایه و اساس خوبی داشتیم و تنها خواستیم که پسرها آرامش خودشان را حفظ کنند. بعد از آن بود که آنها به خودشان آمدند.

کلوپ در پاسخ به سوالی که آیا این مسابقه یکی از بازی‌های مهم دوران مربیگری‌اش است، گفت:

 از این به بعد قرار است چند باری این بازی را به بچه‌ها گوشزد کنم. قبلا قول داده بودم که از بازی و کامبک مقابل بارسلونا به عنوان مثال استفاده نکنم، اما اين بار مجبور شدم و زیر قولم زدم. این مثال امشب ما بود. این بارسلونای آنها بود! دلایل زیادی برای تسلیم وجود داشت اما امشب قضیه فرق می‌کرد. بچه‌ها سخت جنگیدند؛ وقتی خودتان را با افکار بد محدود نکنید، می‌توانید پرواز کنید!

به‌روزرسانی از مصدومان لیورپول

فعلا خبری نیست. اما یه جمله هست که همیشه برای ما ثابت هست و آن هم این است که تا وقتی که یازده نفر در زمین داشته باشیم، می‌جنگیم!

source