آرتتا: تماشای بازی آرسنال لذت‌بخش است؛ تاسف برای شکست نتیجه‌ای ندارد

 طرفداری | آرسنال و نیوکاسل در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 4-1 آرسنال همراه شد. توپچی‌ها به معنای واقعی تیم بهتر زمین بودند و برای حداقل 60 دقیقه اجازه نفس کشیدن به نیوکاسل ندادند. تیم ادی هاو نیمه اول را بدون شوت در چارچوب به پایان رساند. تیم تحت هدایت آرتتا با این پیروزی به مسیر بردهای متوالی و البته پر گل لیگ برتری خود ادامه می‌دهد تا رقابت قهرمانی همچنان داغ بماند.

میکل آرتتا در واکنش اولیه به بازی تیمش گفت:

از عملکردمان مقابل نیوکاسل که تیم بسیار خوبی است، خوشحال هستم. بچه‌ها عالی بودند، با ارائه عملکردی واقعا تهاجمی شایسته پیروزی بودیم. آن‌ها (نیوکاسل) برای ایجاد مشکل برای ما ابزار کافی داشتند اما ما عملکرد و پرس خودمان را حفظ کردیم. تماشای بازی آرسنال لذت‌بخش بود. بچه‌ها تنها نیمی از روز برای این بازی آماده شدند و شایسته تحسین بسیاری هستند. آن‌ها با شجاعت بالایی بازی کردند و ما پاداش این عملکرد را دریافت کردیم. 

از آرتتا پرسیده شد نیکولاس یوور، مربی حرکات ایستگاهی آرسنال برای گل‌های این تیم پاداش دریافت خواهد کرد یا نه که او پاسخ داد:

این موضوع احتمالا به مالکان باشگاه بستگی دارد. این واقعیت که ما با روش‌های مختلفی گلزنی می‌کنیم واقعا رضایت‌بخش است. ما باید به این عملکرد ادامه دهیم و بهتر شویم. 

پیروزی پس از لیگ قهرمانان اروپا چه احساسی دارد؟

عملکرد امروز نشان می‌دهد که ما تا چه اندازه پیروزی را می‌خواستیم. اعضای کادرفنی برای ریکاوری بازیکنان شایسته تمجید هستند. ما فردای بازی با پورتو می‌خواستیم بازی کنیم. 

واکنش بازیکنان در بازی امروز؟

این تیم کاراکتر و شخصیت بالاتری دارد. اگر سه روز بابت باخت متاسف باشید چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ ما در حال حاضر بسیار خوشحال هستیم و باید به کارمان ادامه دهیم. باید از بازی با پورتو درس‌های بیاموزیم. ما هنگام مالکیت همان تیم همیشگی بودیم اما وقتی توپ را نداشتیم، چنین چیزی وجود نداشت. باید تلاش کنیم مثل همیشه فوتبال بازی کنیم. 

source