گواردیولا: همکاری هالند و دی بروین عالی بود؛ تمامی بازیکنانم شایسته تحسین هستند

طرفداری | منچسترسیتی در دیداری جذاب از دور پنجم مسابقات اف‌ای کاپ با نتیجه 6-2 مقابل لوتون تاون به برتری دست یافت. در این بازی ارلینگ هالند پنج بار موفق به گلزنی شد که چهار مورد آن با پاس گل کوین دی بروین حاصل شده بود. پپ گواردیولا در واکنش اولیه در مورد بازی و عملکرد ستاره‌های تیمش گفت:

بازی بسیار خوب بود. ارلینگ عالی بود و ارتباط فوق‌العاده‌ای با کوین برقرار کرد. بازی در زمین لوتون تاون سخت بود و اکنون ما در یک چهارم هستیم. ارتباط بین بازیکنانم را دوست داشتم. هالند باید شبیه دی بروین بازی کند. دی بروین هم باید حرکاتی مثل هالند داشته باشد، او چهار پاس گل داد اما پاس کایل واکر از همه بهتر بود! (خنده) خبرنگار ITV از تاثیر مصدومیت دی بروین و هالند در رسیدن آن‌ها به نقطه اوج بازی‌شان در ادامه فصل پرسید. گواردیولا پاسخ داد:

ما بدون سایر بازیکنان نمی‌توانستیم در این مرحله حاضر باشیم. حق با شماست، کوین پنج ماه مصدوم بود و ارلینگ هم دو ماه را از دست داده بود اما همه شایسته تحسین هستند. با این حال، برای پی بردن به اهمیت این دو بازیکن نیاز نیست حتما سرمربی منچسترسیتی باشید.  مصدومیت جک گریلیش جدی است؟ 

در مورد مصدومیت جک گریلیش هنوز با پزشکان تیم صحبت نکرده‌ام اما به نظر از ناحیه کشاله ران است. احتمالا مشابه مصدومیت قبلی است. جک واقعا احساس بسیار خوبی داشت اما مصدوم شد. فصل سختی برای او بوده است و باید به خوبی ریکاوری کند.   هجده بازی است که منچسترسیتی شکست نمی‌خورد. آیا اوج تیم گواردیولا ادامه خواهد داشت؟

خب ما بازی‌های قبلی را با نتیجه 1-0 برده‌ایم. برنتفورد را با این نتیجه بردیم و مقابل بورنموث هم در آخرین دقایق اذیت شدیم. مقابل چلسی در نیمه دوم واقعا فوتبال خوبی بازی کردیم. امروز واقعا خوب بودیم. اف‌ای کاپ رقابت خوبیست و بازی به بازی پیش خواهیم رفت. 

source