کد خبر : 2005636 |
10 اسفند 1402 ساعت 11:46 |
19.7K بازدید |

14
دیدگاه


تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که مجسمه دنی آلوز، ستاره برزیلی سابق بارسلونا، در سائوپائولو تخریب شده است.

برزیل علیه ستاره سابق: تخریب مجسمه آلوز (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، آلوز بیشتر از یک سال است که به اتهام خشونت فیزیکی و تجاوز در زندانی در کشور اسپانیا بازداشت است و به تازگی حکم نهایی پرونده او صادر شده است. 

این بازیکن که در جلسات ابتدایی بارها تاکید کرده بود که به هیچ عنوان چنین اتهامی را نمی‌پذیرد، با گذشت زمان و همچنین انتشار مدارکی که از حضورش در کلوب شبانه در شب سال نوی میلادی گذشته منتشر شد این اتهام را پذیرفت. 

دادگاهی که رسیدگی به این پرونده را برعهده داشت اعلام کرد که جریمه نقدی و همچنین بیشتر از چهار سال زندان را به عنوان حکم نهایی برای این بازیکن سابق بارسلونا در نظر گرفته است و او فعلا باید در بازداشت بماند. 

این اقدام از سوی آلوز به شدت مورد انتقاد مردم برزیل قرار گرفته و پیش از این چند نفر از وزرای دولت این کشور هم صحبت‌هایی را علیه او مطرح کرده بودند و حالا نوبت به مردم رسیده است که این ناراحتی را نشان دهند. 

1996222

تصاویر منتشر شده از سائوپائولو نشان می‌دهد که مجسمه ساخته شده از آلوز که در این شهر قرار داشت هدف حمله با رنگ قرار گرفته و تا حد زیادی تخریب شده است و به نظر می‌رسد که او حتی در صورت بازگشت به برزیل هم شرایط خوبی نداشته باشد.

1996223

source

توسط varzeshikhabari