استفانو پیولی: اسکودتو؟ این بحث به پایان رسیده است یا حداقل من این طور فکر می‌کنم

طرفداری | میلان فردا در سری آ مهمان لاتزیو خواهد بود. استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. استفانو پیولی در این کنفرانس خبری در مورد عملکرد تیمش مقابل آتالانتا گفت:

می‌خواهیم تلاش کنیم تا سطح بازی یکشنبه گذشته را تکرار نماییم اما این بار نتیجه متفاوتی بگیریم. چه انتظاری از تقابل با لاتزیو داری؟

لاتزیو کیفیت زیادی دارد، آن‌ها در بازی قبلی عملکرد رضایت بخشی نداشتند و در نتیجه در تقابل با ما بسیار باانگیزه خواهند بود. آن‌ها عالی بازی می‌کنند اما در صورت مصمم بازی کردن، می‌توان آن‌ها را به سختی انداخت. اسکودتو؟

این بحث به پایان رسیده است یا حداقل من این طور فکر می‌کنم. احتمال قهرمانی اینتر در بازی مقابل میلان؟

شما در گذاشتن انرژی و تمرکز روی چیزی که هنوز فرا نرسیده و خیلی تا اتفاق افتادنش مانده، فوق العاده هستید. در حال حاضر به لاتزیو فکر می‌کنیم، باید به رسیدن به اهدافمان فکر کنیم. لیگ اروپا؟

بازی مقابل اسلاویا پراگ مهم خواهد بود. در روز یکشنبه آن‌ها دربی را در لیگ خود در پیش دارند اما فردا ما باید به مصاف لاتزیو برویم. تغییری نخواهیم داشت، تیم خوب است. انتقادات؟

من در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارم، در نتیجه این مسائل به من فشار زیادی نمی‌آورند. انتقادات همیشه وجود دارند اما ما فقط به اهدافمان فکر می‌کنیم. خوشحالم که سرمربی این گروه از بازیکنان هستم. این فصل هنوز هم می‌تواند مهم باشد. صدرنشینی اینتر در فصل جاری سری آ؟

این اینتر در سطح ناپولی سال گذشته است. آن‌ها فقط در یک بازی شکست خورده‌اند، در نتیجه در حال بهره بردن از این فرم خود به بهترین شکل هستند.

 

source