پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی باید در بدترین شرایطش هم فولاد را شکست بدهد.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همه فکر می‌کردند دیدار با ذوب‌آهن در اصفهان بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود، اما گل زود هنگام خیلی کمک کرد تا سکان‌دار بازی باشد. خط هافبک و جلو با پرس شدید اجازه نمی‌دادند تا بازیکنان ذوب‌آهن بیشتر از ۳-۴ پاس به هم بدهند و توپ را از آن‌ها می‌گرفتند. ۳ امتیاز خوبی در اصفهان به دست آمد تا سرخ‌پوشان بتوانند در جمع ۴ تیم بالای جدول قرار بگیرد.

وی افزود: انتظار داشتیم بعد از زدن گل اول، پرسپولیس با روند هجومی خودش بتواند گل‌های بیشتری به ذوب‌آهن بزند. در ادامه بازی نیز پرسپولیس چند موقعیت نصفه و نیمه داشت. باید امید گل بیشتری داشته باشد و از موقعیت‌های بدست آمده به بهترین شکل استفاده کنند. چون تیم بزرگ پرسپولیس و هوادارانش انتظار دارند که سرخ‌پوشان بتوانند در بازی‌های خود حریف را با نتیجه پُرگل شکست بدهند.

*پرسپولیس باید یک مهاجم خوب و یک دروازه‌بان مطمئن جذب کند

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد دروازه‌بان دوم پرسپولیس عنوان کرد: تنها جایی که استرس داشتیم در خط دروازه بود که گلر جوانی برای اولین بار درون دروازه قرار گرفته بود. خداراشکر بازی در خط عقب و دفاعی به گونه‌ای مدیریت شد که توپ آنچنان خطرناکی به سمت چارچوب پرسپولیس نیامد. البته رفیعی چند توپ را دوضرب مهار کرد که مشخص است باید در آینده بیشتر کار کند تا در تیم بزرگی همچون پرسپولیس بازی کند. قطعاً در ادامه راه، باشگاه پرسپولیس باید به همراه یک فوروارد خوب، یک دروازه‌بان مطمئن نیز جذب کند.

پیشکسوت فوتبال درباره نفرات اضافه شده در میان فصل به پرسپولیس یادآور شد: باید به بازیکنان جدید خارجی زمان بدهند تا کم کم در پازل تاکتیکی قرار بگیرند. بازیکنانی که جذب شدند نسبت به دوره سرمربیگری گل‌محمدی، نفرات خوبی هستند. در حالی که پرسپولیس قرارداد ۲ فوروارد (باهویی و زاهدی) را فسخ کرد باید در ادامه یک مهاجم بگیرد، چون قرار است در ۲ جام رقابت کند.

*پرسپولیس در بدترین شرایطش هم باید فولاد را شکست بدهد

اصلانیان در مورد عملکرد سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اوسمار در ۳ دیداری که سکان هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت، توانسته ۲ بازی مقابل تراکتور و ذوب‌آهن را با پیروزی تمام کند. به نظرم نباید عملکرد بدی باشد، اما باید عملکرد پرسپولیس را مقابل تیم‌های صدر جدولی ببینیم و ارزیابی کنیم که آیا می‌تواند در بازی‌های ۶ امتیازی موفق باشد.

وی درباره دیدار جام حذفی ادامه داد: در رقابت‌های جام حذفی قرعه ضعیفی به پرسپولیس خورده است، اما جام حذفی جام شگفتی‌هاست. کادر فنی و بازیکنان نباید نفت و گاز گچساران را دست کم بگیرند و باید این دیدار را به عنوان بازی تدارکاتی حساب کنند. پرسپولیس برای اینکه در آسیا نتیجه نگرفته، هواداران انتظار دارند که این فصل یکی از دو جام؛ لیگ برتر یا جام حذفی را ببرد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس و فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر افزود: فولاد چند هفته‌ای است که خوب نتیجه نگرفته و مقابل پرسپولیس هر چه دارد را خواهد گذاشت تا نتیجه لازم را بگیرد. اما پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی باید در بدترین شرایطش هم فولاد را شکست بدهد. امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشد.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)