مجتبی جباری از آن دست بازیکنانی بود که اهل مماشات نبود و حرف‌هایش را رک بر زبان می‌آورد. البته این‌که چقدر از آن صحبت‌ها درست بود، در نوع خود قابل تامل است اما حداقل این مزیت را داشت که می‌دیدیم یک بازیکن با صراحت انتقاداتش را بیان می‌کند و اهل پرده‌پوشی نیست.

مجتبی جباری روز ۱۲ اسفند سال ۱۳۸۹ مصاحبه بسیار تندی در خبرورزشی انجام داد و با اشاره به بازی استقلال مقابل سپاهان در روزهای آغازین اسفند ۸۹ به خبرنگار ما گفت: می‌دانید بعد از این مسابقه برای ما چه اتفاقی افتاد؟ اتوبوس تیم را قبل از رسیدن به فرودگاه مقابل منزل یک فرد خیر نگه داشتند و او برای بازیکنان پیتزا خرید! در حالی که مردم دور اتوبوس استقلال جمع شده بودند، پیتزاها را بین ما تقسیم کردند تا غذا بخوریم من وقتی این رفتار را دیدم، بسیار ناراحت شدم و گفتم حاضرم گرسنگی بکشم ولی این‌طوری غذا نخورم. نکته این‌جا بود که وقتی به آقای مظلومی به عنوان سرمربی تیم مسئله را گفتم، به من گفت: می‌خواستی غذا نخوری! البته مشکلات فقط محدود به همین مسئله نمی‌شود. ما اسفند ماه و در سرمای تهران با پیراهن آستین کوتاه بازی کردیم! برای لباس در استقلال باید التماس کنیم. شرایط تمرین استقلال به لحاظ فنی هم عجیب است و واقعا با این وضع تمرین انتظار دارین استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود؟

جباری به اتفاقات داخل تمرین نیز اشاره کرد و گفت: یک نفر بعد از مدت‌ها می‌آید سر تمرین، داد و بیداد راه می‌اندازد و فحش می‌دهد تا فیکس شود! مربی باید این بازیکن را کنار بگذارد اما به او بازی می‌دهد!

ناگفته نماند مجتبی جباری بعد از این مصاحبه مغضوب مربیان استقلال شد و ‌بحث‌هایی در مورد اخراج او بر سر زبان‌ها افتاد اما در نهایت قضیه حل و فصل شد.

مصاحبه قدیمی مجتبی جباری

source

توسط varzeshikhabari