ژاوی با این ستاره هم ارتباط خوبی نگرفت!


کد خبر : 2006643 |
14 اسفند 1402 ساعت 23:15 |
23.5K بازدید |

10
دیدگاه


ویتور روکه، مهاجم جدید بارسلونا، در سه بازی اخیر این تیم تنها 13 دقیقه بازی کرده است.

ژاوی با این ستاره هم ارتباط خوبی نگرفت!

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا ژانویه امسال با 30 میلیون یورو ثابت به اضافه 31 میلیون یورو مبلغ اضافی دیگر با امیدهای زیادی روکه را به خدمت گرفت. کادر فنی می‌گویند که بارسایی‌ها باید فعلا در مورد بازی دادن به او احتیاط کنند و خیلی آهسته با او پیش بروند، زیرا او مصدومیتی کهنه دارد و هنوز باید با فوتبال اسپانیا سازگار شود. خود ژاوی هر بار که در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد روکه سوال می‌شود، این را می‌گوید.

اما به هر حال حضور بیشتری از این مهاجم در زمین انتظار می‌رفت. به خصوص بعد از اینکه در دو بازی متوالی مقابل اوساسونا و آلاوز گلزنی کرد. اولین گلش مقابل اوساسونا، تنها گل بازی بود که سه امتیاز را به بارسلونا داد. با این حال از آن لحظه به بعد که می‌توانست نقطه عطفی برای او در تیم باشد، در بازی‌های بعد بسیار کم به میدان رفت.

1997877

او در سه بازی اخیر تنها 13 دقیقه بازی کرده است و آن هم یک تعویض کم اثر در دقیقه 77 بود. زمانی که بارسلونا پیروزی مقابل ختافه را تقریبا قطعی کرده بود. در دو بازی دیگر، مقابل ناپولی و اتلتیک بیلبائو، بازیکن برزیلی بدون اینکه حتی یک دقیقه به زمین برود، روی نیمکت نشسته بود.

نرفتن او به میدان در سن مامس بسیار عجیب بود، زمانی که تیم برای ادامه حضور در کورس قهرمانی لیگ نیاز فوری به گلزنی داشت. مورد ناپولی متفاوت است زیرا تساوی با گل نتیجه بدی برای بازی برگشت نیست. اما نه در بیلبائو، در آنجا تیم باید پیروز می‌شد و گل می‌زد اما ژاوی ترجیح داد لامین یامال و ژوائو فلیکس را به زمین بیاورد و روکه روی نیمکت ماند.

کسب دقایق بیشتر برای او کار آسانی نخواهد بود. واضح است که مربی به سایر بازیکنان اعتماد بیشتری دارد و به نقل از مارکا در بازی جمعه آینده مقابل مایورکا، فران تورس در اولویت بازی نسبت به او خواهد بود. به این ترتیب فضا برای این برزیلی در تیم ژاوی کمتر و کمتر می‌شود.

source