با چراغ سبز یوفا صورت گرفت؛ تاریخ‌سازی استادیوم سانتیاگو برنابئو در لیگ قهرمانان اروپا

طرفداری | دیدار رئال مادرید و لایپزیش با مجوز یوفا قرار است زیر سقف بسته استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شود. اتفاقی که برای باشگاه رئال مادرید و لیگ قهرمانان اروپا تاریخی است.

به گزارش مارکا، یوفا به رئال مادرید چراغ سبز نشان داده است تا سقف ورزشگاه برنابئو را در دیدار مقابل لایپزیش ببندد. این اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست که یک بازی زیر سقف بسته برگزار می‌شود. رئال مادرید در لالیگا آزاد است که به دلخواه خود سقف استادیوم برنابئو را در این مسابقات ببندد یا نه، اما در لیگ قهرمانان اروپا آنها باید مجوز این کار را از یوفا می‌گرفتند. حالا با تایید یوفا، برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، قرار است یک دیدار از این تورنمنت مهمی باشگاهی، زیر سقف بسته یک استادیوم برگزار شود.

با چراغ سبز یوفا، رئال مادرید قرار است یک شب جادویی را در این تورنمنت با سقف بسته در برنابئو تجربه کند. تمام صندلی‌های این بازی هم فروخته شده و 4000 هوادار آلمانی هم در برنابئو حضور خواهند داشت. در پایان، فرانک دی بوئر هم در این مسابقه مامور خواهد بود تا به عنوان نماینده یوفا، بهترین بازیکن زمین را انتخاب کند.

 

source