بلوغ ذهنی کاپیتان آبی‌ها:/ چشمی بازهم گل 3 امتیازی زد (عکس)


کد خبر : 2007692 |
19 اسفند 1402 ساعت 00:33 |
36.6K بازدید |

14
دیدگاه

بلوغ ذهنی کاپیتان آبی‌ها:


روزبه چشمی با تکل فوق‌العاده دروازه استقلال را نجات داد و 3 امتیاز را در دسترس آبی‌ها قرار داد.

چشمی بازهم گل 3 امتیازی زد (عکس)

به گزارش ورزش سه، دقایق پایانی بازی با استقلال خوزستان با حملات پیاپی بازیکنان استقلال خوزستان و بازی مستقیم این تیم همراه بود که در دقیقه 90 توپ از مدافعان استقلال عبور کرد و در نقطه کور خط دفاعی این تیم توپ در دسترس آسو رستم قرار گرفت و پاس کات بک او روی نقطه پنالتی در اختیار پیمان رنجبری قرار گرفت و ضربه این بازیکن با تکل فوق العاده روزبه چشمی برگشت داده شد و 3 امتیاز همچنان در اختیار استقلال باقی ماند.

حضور به موقع روزبه چشمی در محوطه جریمه و تسلط بالا در آن دقیقه از مسابقه نشان از آمادگی ذهنی هافبک با تجربه استقلال دارد که با تکل به موقع و احتیاط کامل خطر را به طور کامل از دروازه استقلال دور کرد و اجازه نداد تا بازیکن تازه وارد استقلال خوزستان در موقعیتی مناسبت گل تساوی را به ثمر برساند.

روزبه چشمی در جریان مسابقه هم عملکرد خوبی داشت و در تقابل با ساویو روبرتو هافبک تکنیکی استقلال خوزستان به خوبی او را مهار کرد و اجازه نداد تا این بازیکن خلاق فضای کافی برای بازیسازی را در اختیار داشته باشد.

1999438

چشمی در این بازی 3 کارته بود و در صورت دریافت کارت زرد بازی بعدی را از دست می‌داد اما با تمرکز خوب علاوه بر بازی فیزیکی و جنگنده‌ای که نمایش گذاشت کارت زرد هم دریافت نکرد و به عنوان یک بازیکن باتجربه تاثیرخود را روی نتیجه و عملکرد استقلال گذاشت.

source