تجربه وحدت در دربی: شش بازی، کمتر از یک نیمه!


کد خبر : 2008011 |
20 اسفند 1402 ساعت 16:41 |
7.8K بازدید |

16
دیدگاه


مدافع تاجیک پرسپولیس در دربی سنتی تهران کمتر از یک نیمه بازی کرده است.

تجربه وحدت در دربی: شش بازی، کمتر از یک نیمه!

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که بحث حضور مدافع تاجیک سرخ‌ها در دربی مطرح می‌شود اما این بازیکن با وجود سومین فصل حضورش در جمع سرخ‌ها تجربه پررنگی در این مسابقه تاریخی ندارد.

حنانوف از ابتدای فصل بیست و یکم به پرسپولیس پیوست و حالا سومین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند اما در شش دربی که طی دوران حضورش تجربه کرده هیچ‌گاه در این مسابقه بزرگ بازیکن ترکیب اصلی نبوده است.

حنانوف در دو دربی رفت و برگشت لیگ بیست و یکم در سال 1400 که با تساوی بدون گل و 2-2 به پایان رسید حتی به عنوان تعویضی هم به میدان نرفت.

عجیب اینکه این اتفاق در دو دربی لیگ برتری فت و برگشت فصل قبل که بار اول 2-2 مساوی شد و در دور برگشت یک – هیچ به سود سرخ‌ها به پایان رسید باز هم به میدان نرفت.

وحدت در بازی فینال حذفی سال گذشته نیز در دقیقه 120 و در شرایطی که تیمش دو بر یک جلو بود به جای مهدی ترابی به میدان رفت که زمان بسیار کوتاهی در میدان بود.

مهم‌ترین تجربه این مدافع تاجیک از دربی به بازی رفت فصل جاری محدود می‌شود که با مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر، یحیی دست به تعویض اجباری زد و وحدت را از دقیقه 69 به جای شماره 11 تیمش در پست مدافع راست میدان داد.

هر چند آن بازی چیزی بیش از 10 دقیقه وقت تلف شده داشت اما مجموع دقایق حضور وحدت در شش دربی گذشته به یک نیمه هم نمی‌رسد و باید دید این بازیکن در صورت فیکس شدن مقابل استقلال می‌تواند شرایط خط دفاعی تیمش را بهبود بخشد و سدی مقابل  مهاجمان حریف باشد یا خیر.

البته وحدت در جام ملت‌های آسیا نشان داد قطعا در دفاع میانی بازیکن بهتری نسبت به آنچه در دفاع راست ارائه می‌دهد، بوده و در این پست کارایی بیشتری دارد.

source