رضایی برای جبران اشتباه استارت زد/ حمایت همه‌جانبه از گلر بدشانس، علیرضا فدای سرت!


کد خبر : 2007988 |
20 اسفند 1402 ساعت 14:26 |
32.7K بازدید |

17
دیدگاه

رضایی برای جبران اشتباه استارت زد


علیرضا رضایی بعد از اتفاق تلخی که در بازی با نفت آبادان تجربه کرد، مورد حمایت اعضای نساجی قرار گرفته است.

حمایت همه‌جانبه از گلر بدشانس، علیرضا فدای سرت!

به گزارش “ورزش سه”، دروازه‌بان نساجی به‌خاطر اشتباهی که در ثانیه‌های پایانی دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد، از سوی برخی مورد سرزنش قرار گرفت. او که بعد از بازی خودش ناراحت‌ترین عضو نساجی بود و تصاویر منتشر شده از گریه‌های رضایی در فضای مجازی و رسانه‌ای بازتاب فراوانی داشت، هنوز بابت آن اشتباه ناراحت و پشیمان است.

از این رو طی یکی، دو روز گذشته رضایی در تمرینات نساجی هم از نظر روحی شرایط خوبی نداشت. این دروازه‌بان 24 ساله اما در تمرینات تیمش مورد حمایت اعضای نساجی قرار گرفته است.

در تمرین روز گذشته ساکت الهامی سرمربی و اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های نساجی با رضایی به صحبت پرداختند و به او روحیه دادند. همه اعضای نساجی با روحیه دادن به گلر خود از او خواستند با فراموشی اشتباه بازی گذشته برای مسابقات بعدی همه تلاش خود را به کار بگیرد.

رضایی که به‌صورت شفاهی از اعضای تیم و ساکت الهامی به‌خاطر اشتباه خود معذرت خواهی کرده، قصد دارد در رسانه‌ها نیز به عذرخواهی رسمی از هواداران و اعضای تیمش بپردازد.

او حالا با شرایط بهتری کارش را برای مسابقات بعدی نساجی در لیگ برتر جلو می‌برد و امیدوار است بتواند با جبران اشتباه پیش آمده مقابل نفت آبادان به تیم خود در مسیر بقا در لیگ برتر کمک کند.

source