فول‌بک استقلال تحت تاثیر مسئولیت‌های دفاعی!/ خبری از ارسال‌های مرگبار بازیکن استقلال نبود (عکس)


کد خبر : 2008901 |
25 اسفند 1402 ساعت 02:45 |
23K بازدید |

22
دیدگاه

فول‌بک استقلال تحت تاثیر مسئولیت‌های دفاعی!


ابوالفضل جلالی برخلاف عملکرد دفاعی خوبی که داشت در ارسال‌ها عملکرد همیشگی را نداشت.

خبری از ارسال‌های مرگبار بازیکن استقلال نبود (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ابوالفضل جلالی، فول بک جوان استقلال در دربی صد و سوم پایتخت چندین مرتبه در موقعیتی قرار گرفت که می‌توانست موقعیت جدی روی دروازه پرسپولیس خلق کند اما برخلاف نفوذ خوبی که انجام داده بود در ارسال آخر دقت کافی نداشت و در خلق موقعیت ناکام ماند.

در 20 دقیقه ابتدایی دربی پایتخت ابوالفضل جلالی با نفوذهای خوبی که از پشت سر دانیال اسماعیلی‌فر انجام داد نزدیک به محوطه جریمه در شرایطی قرار گرفت که ارسال‌های او ارتفاع و شدت مناسبی نداشت و از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت و موقعیت خوب از استقلال گرفته شد.

بهترین ارسال جلالی که از زاویه و شدت مناسبی برخوردار بود زمانی اتفاق افتاد که با تلاش بلانکو و ضربه سر شیرجه‌ای او همراه شد اما توپ با فاصله اندک از مقابل او عبور کرد و اگر کمی‌ خوش‌شانس‌تر بود گلی مشابه ضربه سر ژستد به ثمر می‌رسید و جلالی مهم‌ترین پاس گل فصل خود را در این مسابقه ارسال می‌کرد.

2001441

جلالی در طول این فصل 4 پاس گل برای استقلال ثبت کرده و در بازی‌های مختلف با حضور ثابت در فاز هجومی استقلال فضاسازی خوبی برای این تیم انجام داده اما حساسیت دربی و مسئولیت دفاعی که برعهده او قرار گرفته بود و مهار بازیکنان هجومی پرسپولیس تمرکز هجومی را از این بازیکن گرفته بود و او نتوانست در خلق موقعیت دقت کافی را داشته باشد.

source