حزباوی پنالتی داد؛ طلسم الدحیل در شب گلزنی امید ابراهیمی شکست

طرفداری | دیدارهای هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین آن‌ها، السد صدرنشین به مصاف معیذر که در منطقه سقوط قرار دارد رفت و در حالی که تا پایان نیمه اول با حساب ۲-۰ از رقیب عقب افتاد، نهایتا حریف انتهای جدولی خود را در شب هت‌تریک اکرم عفیف، با نتیجه ۴-۲ شکست داد.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد که از ابتدا در ترکیب تیم خود قرار گرفته بود، در دقیقه ۳۷ مرتکب خطای پنالتی شد و یک کارت زرد از داور دریافت کرد. حزباوی در ابتدای نیمه دوم، تعویض شد.

در دیگر برگزار شده، الدحیل بحران‌زده از الشمال میزبانی کرد و توانست پس از ۳ ماه حسرت، بالاخره طعم پیروزی را بچشد. شاگردان کریستوف گالتیه پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ باخت و ۳ تساوی در تمام رقابت‌ها تجربه کرده بودند تا این که امشب الشمال را با حساب ۳-۱ شکست دادند.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الشمال تنها گل این تیم برابر الدحیل را در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند اما کامبک الدحیل در شبی که فیلیپه کوتینیو یک پاس گل داد و مایکل اولونگا بریس کرد، شانس رسیدن به سه امتیاز را از الشمال گرفت.

نوشته حزباوی پنالتی داد؛ طلسم الدحیل در شب گلزنی امید ابراهیمی شکست اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball. پدیدار شد.

source