ماجرای لقب هالیوود-راک در WWE چیست؟

کنسرت راک، به عنوان یکی از جاذبه‌های WWE در ابتدای قرن 21، دوباره و پس از نزدیک به یک دهه در اسمکدان این هفته اجرا شد. به دنبال Hell turn (تغییر یک کاراکتر محبوب به منفور) او که از چند هفته پیش شروع شد، سرانجام WWE تصمیم گرفت تا از آهنگ ورودی قدیمی او که به دوران کاراکتر هالیوود-راک مربوط می‌شد نیز استفاده بکند.

طرفداری | کاراکتر هالیوود-راک به سال 2002 برمی‌گردد، یعنی زمانی که راک در ابتدای دوران بازیگری خود بود. او در سامراسلم مقابل براک لزنر جوان قرار گرفت و کمربند قهرمانی WWE را به او واگذار کرد. هواداران از ناتوانی راک در بازپس‌گیری کمربند و ترک کمپانی به مقصد هالیوود ناراحت بودند. یک سال بعد، راک با ظاهری جدید به WWE برگشت. مدل موی بازکات، عینک آفتابی، جلیقه مشکی چرم، شلوار و یک موزیک ورودی جدید از او کاراکتری کاملا متفاوت ساخته بود و او این کاراکتر جدید را هالیوود-راک نامگذاری کرد.

با درنظر گرفتن این حقیقت که او از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران برخوردار بود، این نخستین بار پس از اتیتود ارا بود که راک در قامت یک کاراکتر هیل مقابل دوربین WWE ظاهر شد. شروع آنچه چند روز قبل به عنوان کنسرت راک مشاهده کردید نیز به همین دوره برمی‌گردد. در همین دوران بود که دارنده چند عنوان قهرمانی جهان دوباره درگیری قدیمی خود با استون کلد استیو آستین را از سرگرفت و ماحصل این اتفاق بازی مشهور این دو در رسلمنیا 19 بود. راک طی این دوران همچنین درگیر استوری‌لاینی ماندگار با هالک هوگن شد و حضور این دو فوق ستاره به تنهایی کافی بود تا هر هفته ورزشگاه‌های میزبان رویدادهای WWE به مرز جنون و انفجار برسند.

 سال 2004، قهرمان مردم به طور رسمی و به دنبال پایان قراردادش با جدایی از WWE تمام وقت خود را صرف هالیوود کرد. پس از آن تنها هر از گاهی شاهد حضورهایی مقطعی از این فوق ستاره در تلویزیون WWE بودیم. به دنبال اجراهای اخیر این فوق ستاره 51 ساله در شوی اسمکدان، ستارگان و افراد زیادی در پشت صحنه طبق گزارش‌ها نارضایتی خود را ابراز کرده‌اند. آنها حس می‌کنند که راک از آزادی عملی فرای قانون برخوردار است که می‌تواند آزادانه هرچه می‌خواهد بگوید و بدون توجه به محدودیت زمانی برنامه، زمان اجراهای خود را طبق میل‌اش افزایش می‌دهد.

 

source