هدیه دادن امر پسندیده‌ای است اما باید به‌جا، به‌موقع و توام با منطق باشد. مثلا بعد از ماجرای اهدای فرش به کریس رونالدو خیلی‌ها به درستی گفتند ای کاش این مراسم بعد از بازی تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان برگزار می‌شد و نه قبل از آن بازی.

در ماجرای هدیه دادن به ادگار داویدز هم به راحتی می شد هدیه مناسب‌تر و پسندیده‌تری را به او هدیه کرد. البته به طور کلی حضور ستاره سابق فوتبال هلند در کمپ تیم‌های ملی و برنامه تلویزیونی شبکه ۳ جالب توجه بود اما به جرات می‌توان گفت محمدحسین میثاقی بدترین کادوی ممکن را به او داد تا این لحظه حسابی در فضای رسانه‌ای و مجازی وایرال شود. در واقع آن‌همه کار خوب دیده نشد و فقط همین هدیه عجیبی که مجری تلویزیون به ادگار داویدز داد، حسابی موردتوجه قرار گرفت.

هدیه دادن فرهنگ بالای ایرانی را یادآور می‌شود؛ نفس هدیه به ستاره‌هایی چون کریس رونالدو کار پسندیده‌ای است اما مسئله این‌که ما اصول همین کار خوب را هم بلد نیستیم و زمان و چگونگی آن را نمی‌شناسیم. اگر میثاقی هر هدیه دیگری به داویدز داده بود و حتی اگر هیچ هدیه‌ای نمی‌داد این همه موج منفی ایجاد نمی‌شد. یا به فرض اگر رضا درویش بعد از بازی تیم‌های پرسپولیس و النصر به رونالدو هدیه می‌داد و قید حضور دخترش در آن مراسم را می‌زد، هیچ‌کس انتقاد نمی‌کرد اما نفس یک کار خوب با بد سلیقگی خراب شد و اصل قضیه هم چندان به چشم نیامد.

در همین ارتباط: آبروریزی اسطوره فوتبال هلند با هدیه عجیب میثاقی؛ این عینک دودی قبلا استفاده شده است! +ویدیو

source

توسط varzeshikhabari