آمار فوق‌العاده محبی با پیراهن تیم ایران/ ستاره‌ای که در تیم ملی رقیب ندارد!


کد خبر : 2010164 |
02 فروردين 1403 ساعت 21:38 |
20.5K بازدید |

12
دیدگاه

آمار فوق‌العاده محبی با پیراهن تیم ایران


محمد محبی با پیراهن تیم ملی ایران آمار فوق‌العاده‌ای را از خود برجا گذاشته است.

ستاره‌ای که در تیم ملی رقیب ندارد!

به گزارش “ورزش سه”، حالا بیش از هر زمان دیگری مشخص می‌شود که انتقادها به کارلوس کی‌روش بابت نبردن محمد محبی به جام جهانی 2022 درست بوده است؛ ستاره بوشهری فوتبال ایران که این روزها در عضویت باشگاه روستوف روسیه است، تقریبا در همه بازی‌هایی که پیراهن ایران را برتن کرده موثر واقع شده و آمار فوق‌العاده‌ای را بعد از انجام 22 بازی ملی به جا گذاشته است.

محبی که اولین بار توسط مارک ویلموتس به تیم ملی ایران دعوت شد، امروز مقابل ترکمنستان بیست و دومین بازی خود را با پیراهن انجام داد و باز هم مثمرثمر واقع شد.

او در بازی امروز مقابل ترکمنستان ششمین گل خود را با پیراهن ایران به ثمر رساند و توانست آمار فوق‌العاده‌اش در ترکیب تیم ملی را ارتقا بدهد. این بازیکن بوشهری اگرچه در دوران کوتاه سرمربیگری کارلوس کی‌روش (برای جام جهانی 2022) چندان مورد توجه این مربی پرتغالی قرار نگرفت، اما با حضور قلعه‌نویی به دوران باشکوه خود ادامه داده است.

محبی که مقابل ترکمنستان در ترکیب اصلی ایران قرار داشت، توانست گل چهارم ایران را به ثمر برساند و جمع گل‌های ملی‌اش را به عدد 6 برساند. او تا کنون با پیراهن ایران مقابل کامبوج (دو بار)، کنیا، بلغارستان، ژاپن و ترکمنستان گلزنی کرده است.

2003550

گل‌های محبی اما تنها آمار خوب او در ترکیب ایران نیست. این بازیکن که در 9 بازی اول خود برای تیم ملی ایران 4 گل زد، سه پاس گل داد و دو پنالتی گرفت، حالا با وجود اینکه 22 بار با پیراهن ایران در رقابت‌های مختلف به میدان رفته، این آمار را ارتقا داده است.

محبی در مجموع 22 بازی ملی 6 گل زده، 5 پاس گل داده و دو پنالتی گرفته که یک آمار فوق‌العاده برای او در ترکیب ایران محسوب می‌شود.

بی‌شک چنین آماری برای یک بازیکن 25 ساله فوق‌العاده محسوب می‌شود؛ محبی که یکی از بازیکنان مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی است حالا با شرایط جسمانی مناسبی که از خود نشان داده در عصر جوانگرایی و پوست‌اندازی تیم‌ملی شانس بیشتری برای بازی کردن در ترکیب ایران نیز خواهد داشت. او در بازی‌های آینده انگیزه بیشتری نیز خواهد داشت تا بتواند توانایی‌های فنی‌اش را نشان بدهد و برای تیم ایران مثمرثمرتر باشد.

source