کد خبر : 2010047 |
01 فروردين 1403 ساعت 23:08 |
63.7K بازدید |

56
دیدگاه

تعظیم مقابل خبرنگاران


«سعی خواهم کرد بازیکن بهتری شوم»؛ لی کانگ این، ستاره فوتبال کره جنوبی، با این جمله از مردم کشورش عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی ستاره پاریس از مردم کره

به گزارش “ورزش سه”، لی کانگ این، ستاره کره‌ای پاری سن ژرمن، که به دلیل حواشی ایجادشده و حذف از جام ملت‌های آسیا مورد انتقاد و سوال قرار گرفته بود، برای آمادگی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا و جام ملت‌ها، در تمرینات کره در ورزشگاه جام جهانی سئول شرکت کرد.

زبان بدن و رفتار او ۱۸۰ درجه متفاوت با چیزی بود که که در فرودگاه کره دیده شده بود. او هنگام بازگشت به کره لبخند به لب داشت و برای هواداران دست تکان داد اما امروز به جای لبخند زدن، دو بار سرش را ۹۰ درجه خم کرد و در جمع خبرنگاران عذرخواهی کرد.

2003401

او گفت: «اول از همه از شما تشکر می‌کنم که به این‌جا آمدید. من همچنین از مربی هوانگ سون هونگ به‌خاطر فرصتی که به من داد سپاس‌گزارم. شما و مردم در طول جام ملت‌های آسیا از من حمایت زیادی کردید، اما متاسفم که نتوانستم جبران کنم و شما را ناامید کردم. از این اتفاق خیلی چیزها یاد گرفتم. من فکر می‌کنم اتفاقات تلخ و انتقادات همه کمک بزرگی در آینده خواهند کرد.

گفته می‌شود رفتار لی کانگ این در مواجهه با هم‌تیمی‌ها و مقامات فوتبال کره هم همین بوده است و حتی پیش از غذا خوردن هم از جایش بلند شده و خطاب به حاضران گفته است «می‌خواهم از همین‌جا از همه عذرخواهی کنم.»

2003400

این بازیکن که با دویدن دور زدن زمین به‌طور جداگانه با جئونگ هیئون گیو، مربی بدنساز تیم، روی ریکاوری تمرکز کرده بود، در تمرینات تاکتیکی هم شرکت کرد‌.

source

توسط varzeshikhabari