استقلال شنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی از مس رفسنجان پذیرایی می‌کند و گر بتواند شاگردان محرم نوید کیار را شکست بدهد شانس خود برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل را افزایش داده است.

آبی پوشان پایتخت در حالی آماده اولین مسابقه رسمی سال ۱۴۰۳ خود می‌شوند که روز پنجشنبه پس از پایان تمرین و مرخص شدن بازیکنان، به دستور جواد نکونام همه اعضای کادر فنی در کمپ حجازی ماندند و اطلاعات تمرین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه را مورد تحلیل قرار دادند.

با توجه به اینکه استقلال روز جمعه فقط یک جلسه تمرین سبک داشت و سرمربی قاعدتاً نمی‌توانست به شاگردانش فشار بیاورد، کاملاً بدیهی بود که تدابیر تاکتیکی لازم برای جدال با مس رفسنجان و ترکیب ثابت این تیم باید تا حد زیادی در روز پنجشنبه مشخص می‌شد به همین خاطر تمام اعضای کادر فنی استقلال تا ساعاتی پس از شامگاه پنجشنبه در کمپ حجازی ماندند و همراه با جواد نکونام شرایط آبی‌پوشان و البته مس رفسنجان را آنالیز کردند تا برای پیروزی در مسابقه روز شنبه به یک نقشه واحد برسند.

بیشتر بخوانید: تجمع هواداران استقلال مقابل کمپ حجازی؛ هواداران پنجشنبه به جواد نکونام چه گفتند؟/ بازیکن خارجی استقلال در کنکور قبول شد!

source

توسط varzeshikhabari