ادامه تمرینات سپاهان، دو روز قبل از سفر دوباره! / سپاهانی‌ها ترسی از بازی‌های حساس ندارند (عکس)


کد خبر : 2012762 |
19 فروردين 1403 ساعت 05:20 |
8.1K بازدید |

26
دیدگاه

ادامه تمرینات سپاهان، دو روز قبل از سفر دوباره!


تیم فوتبال سپاهان پس از مصاف با تراکتور در تبریز، باید در مقابل صنعت نفت هم به آبادان سفر کند.

سپاهانی‌ها ترسی از بازی‌های حساس ندارند (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، سپاهان روز چهارشنبه هفته گذشته اولین مسابقه سال 1403 را که دیدار معوقه هفته اول نیم فصل دوم بود را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کرد و بازیکنان این تیم بلافاصله به اصفهان بازگشتند و روز پنج شنبه ریکاوری کردند.

شاگردان مورایس روز جمعه به زمین چمن برگشتند و امروز نیز تمرینات آنها با فشار زیادی در مجموعه باغ فردوس دنبال شد تا آماده بازی بعدی شوند که مقابل صنعت نفت در آبادان برگزار می‌شود.

سپاهان روز دوشنبه باید به مصاف صنعت نفت برود و به همین دلیل تا ساعاتی دیگر بازیکنان این تیم باید آماده یک سفر دیگر برای برگزاری یک مسابقه سرنوشت‌ساز دیگر بشوند.

2008034

با این حال بازیکنان سپاهان که توانستند به نتیجه قابل قبولی در تبریز دست پیدا کنند، با توجه به توقف استقلال در خانه روز آینده با انگیزه زیادی آخرین تمرین را در اصفهان برگزار می‌کنند و سپس با پرواز چارتر راهی آبادان می‎شوند تا یک پیروزی دیگر را در جدول به نام خودشان ثبت کنند و به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

سپاهان بازی های فشرده‌ای در فروردین ماه پیش رو دارد و باید پس از مصاف با صنعت نفت خیلی زود آماده دیدار عقب افتاده با ذوب آهن در نقش جهان شود؛ دیداری که در صورت پیروزی برابر نفت در آبادان می‌تواند آنها را به دو امتیازی صدر جدول برساند.

2008036
2008037
2008038

source