کد خبر : 2012641 |
18 فروردين 1403 ساعت 18:39 |
7K بازدید |

2
دیدگاه

دو تیم می‌خواهند فوتبال بازی کنند؛


سرمربی یونانی گل گهر پیشبینی یک بازی پرموقعیت و هیجان انگیز را از بازی با پرسپولیس کرد.

اوزونیدیس: بازی قبل با پرسپولیس اتفاقات تلخی افتاد

به گزارش “ورزش سه”، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر سیرجان در کنفرانس خبری قبل از بازی با پرسپولیس حاضر شد و گفت: فردا یک بازی خیلی مهم برای ماست و رو به روی تیم خوبی بازی داریم. امیدوارم که ورزشگاه پر شود و فرقی ندارد که هواداران ما بیایند یا هواداران پرسپولیس. در چنین بازی‌هایی بازیکنان‌ خیلی دوست دارند که بازی کنند. انتظار ما این است که بازیکنان ما با بهترین فرم و صد در صدشان حضور پیدا کنند.

سرمربی گل گهر ادامه داد: ما در خیلی از بازی‌ها شانس این را نداشتیم که استادیوم پر بشود. معنی‌اش این است که بازیکنان باید کیفیت‌شان را نشان بدهند و بگویند که تیم خوبی هستند‌.

او در مورد اتفاقات جنجالی داوری بازی رفت و اینکه آیا نگران داوری هستند یا خیر گفت: من نمی‌خواهم قبل از بازی در مورد داوری صحبت کنم. در آن بازی اتفاق تلخی افتاد و وقتی که ما وی‌ای‌آر نداریم این اتفاقات می‌افتد. صحبت‌های زیادی کردیم که احتیاج به وی‌ای‌آر داریم. وقتی که نیست این اتفاقات می‌افتد اما آن بازی تمام شد و تمام تمرکزمان روی بازی فرداست.

2000718

او در مورد پیشبینی‌اش از بازی گفت: باورم این است که فردا دو تیم خوب مقابل هم بازی می‌کنند و دو تیم می‌خواهند فوتبال بازی کنند. انتظارم این است بازی خوبی با شانس‌های زیادی برای دو تیم بشود. ما یکسری مصدومیت‌ها داریم اما هرکس بازی کند بهترین خودش را نشان می‌دهد‌. من به آنها ایمان دارم و ما اگر نمایش خودمان را داشته باشیم شانس بردن بازی را داریم.

اوزونیدیس در مورد بازیکنان جدیدشان گفت: طبیعتا وقتی بازیکن جدید می‌خرید زمان می‌برد تا آداپته بشوند‌. ما آوردیم‌شان چون باور داشتیم بازیکنان خوبی هستند و مطمئنم به ما کمک می‌کنند‌. طبیعتا به زمان احتیاج دارند که با ما آداپته بشوند‌. آنها در باشگاه بزرگی آمدند و زمان می‌برد که آداپته شوند.

source

توسط varzeshikhabari