اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن هشدار دادند؛ استادیوم را تبدیل به کلبه وحشت می‌کنیم!

بارسلونا در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و اولتراهای پاریسی از هواداران این تیم خواسته‌اند که جوی ترسناک برای آبی‌اناری‌ها در پارک دوپرنس بسازند.

آنها در بیانیه‌ای اعلام کردند: «روز چهارشنبه می‌خواهیم حریفان به محض ورود به زمین از ترس بلرزند. بارسلونای منفور که اغلب موردعلاقه داوران است باید ترس و وحشت را در ورزشگاه احساس کند. این وظیفه ماست که با اراده شکست‌ناپذیر و تیممان، استادیوم را برای بارسا تبدیل به قلعه وحشت کنیم.»

هواداران پی‌اس‌جی در بازی روز شنبه مقابل کلرمون فوت شعارهای توهین‌آمیزی نسبت به بارسلونایی‌ها سر دادند و این اتفاق واکنش‌های زیادی در پی داشت و حتی لوئیس انریکه مجبور شد در مصاحبه‌ای بگوید: «دوست دارم برابر بارسا شاهد یک بازی تماشایی و یک نمایش کامل باشیم. مسابقه‌ای که در آن اخلاق ورزشی درون زمین و روی سکوها رعایت شود. در زندگی نیز همین‌طور است. خیلی وقت‌ها برنده می‌شوید و ممکن است برخی مواقع بازنده شوید. باید به تیم حریف، داوران و خانواده بازیکنان رقیب احترام گذاشت.»

بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر مردان ژاوی موفق بشوند در پارک دوپرنس نتیجه را به نفع خود پیش ببرند در بازی برگشت و در خانه کار راحتی در پیش خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: بررسی یک احتمال غیرمنتظره؛ آیا تصمیم بارسلونا برای نگه داشتن ژاوی منطقی است؟

source