پرسپولیس و استیل آذین روز ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۰ دیدار حساسی را در چهارچوب لیگ دهم حرفه‌ای برگزار کردند. مسابقه‌ای که با توجه به شرایط پرسپولیس در جدول و البته پرسپولیسی بودن تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان و مدیران باشگاه استیل‌آذین موجب شده بود تا حساسیت کار به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کند.

مسابقه تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی جلو می‌رفت اما بعد از  گل‌شدن توپی که سوشا مکانی دروازه‌بان آن زمان استیل آذین مدعی بود پرسپولیسی‌ها در موردش بازی جوانمردانه را رعایت نکرده‌اند، کار به جنجال کشیده شد و مسابقه برای دقایقی متوقف گردید. سوشا به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و حرف‌هایی زد که به‌شدت باعث ناراحتی علی دایی سرمربی وقت این تیم شد.

دایی در مصاحبه‌ای که ۲۷ فروردین سال ۹۰ در خبرورزشی منتشر شد، از رفتار سوشا انتقاد کرد و گفت: وقتی بازی در اوج حساسیت قرار دارد و یک بازیکن خودش را به مصدومیت زده و تمارض می‌کند چه دلیلی وجود دارد که توپ را به بیرون بزنیم؟ مگر کسی مصدوم شده بود؟ متاسفانه سوشا مکانی بعد از این صحنه حرکت زشتی انجام داد و به بازیکنان ما فحاشی کرد. این‌آقا هرچه از دهنش درآمد گفت.

سرمربی وقت پرسپولیس در مورد شایعه درگیری لفظی خودش با حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور ۲ بازیکن استقلالی استیل آذین هم تصریح کرد: حسین و سیاوش رفقای خوب من هستند و خداوکیلی کوچک‌ترین توهینی نکردند اما همان‌طور که گفتم، سوشا مکانی هرچه از دهانش درآمد، گفت.

یادآور می‌شود سوشا مکانی چند سال بعد به پرسپولیس پیوست و دروازه‌بان این تیم شد.

خبرورزشی‌گردی| دعوای سوشا مکانی با علی دایی/ استقلالی‌ها هیچ توهینی نکردند اما این آقا هرچه دلش خواست به بازیکنان ما گفت!

source

توسط varzeshikhabari