پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور به پایان کار خود در این تیم رسیده و به زودی ایران را برای همیشه ترک خواهد کرد. خمز که دومین فصل حضورش را در تبریز سپری می کند، در این فصل مقابل تیم های مدعی و بزرگ ناکام بوده و در آخرین بازی خود هم در خانه ۴ گل از ذوب آهن دریافت کرد.

خمس که بعد از چند نتیجه ضعیف در هفته های اخیر به شدت مورد انتقاد هواداران تراکتور و حتی مدیران این تیم قرار گرفته، امروز هم در تمرین تیمش شرکت نکرد و بعد از خداحافظی با بازیکنانش در آستانه فسخ توافقی با تراکتور و ترک ایران قرار دارد. شنیده ها از تبریز حاکی از آن است که خود خمس در ابتدا علاقه ای به جدایی نداشت و می خواست به کارش ادامه دهد. با این حال برخی مسائل حاشیه ای دیگر هم طی روزهای اخیر باعث شد تا سرمربی اسپانیایی برای جدایی اصرار کند.

طبق پیگیری های ما این احتمال وجود دارد که همه دستیاران خارجی خمز و همچنین ستاره های خارجی این تیم مثل گوستاوو و ریکاردو آلوز هم به زودی تراکتور را ترک کنند و در پایان فصل از ایران بروند. اتفاقی که قطعا باعث خواهد شد وضعیت تراکتور بحرانی شود و شرایط این تیم برای فصل آینده سخت گردد. اما گزینه های جانشینی خمس چه کسانی هستند؟

از یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی به عنوان گزینه های اصلی هدایت تراکتور نام برده می شود. مجیدی و گل محمدی هر کدام در این تیم طرفدارانی دارند و باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت زنوزی کدام مربی را به عنوان جانشین خمس در نظر می گیرد.

در همین ارتباط: بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس؛ خودش رفت!

source

توسط varzeshikhabari