برد مقابل ملوان باعث شد تا پرسپولیس در دیدارهای خانگی از رقیب سنتی خود سبقت گیرد.

قطار مسابقات لیگ بیست‌وسوم در حال نزدیک‌شدن به روزهای سرنوشت‌ساز است؛ هر چند که با توجه به روند پرنوسان تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، حالا کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم به دوئل سرخابی‌های پایتخت تبدیل شده و آن‌ها که در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌های کم‌نوسان فوتبال ایران بوده‌اند، بیشترین شانس را برای رسیدن به مقام قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر دارند و فاصله یک امتیازی سرخابی‌ها باعث شده تا دوئل‌شان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فصل جاری در اوج هیجان و جذابیت دنبال شود.

سرخابی‌ها نه‌تنها برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند که به دنبال آن هستند تا سایر عناوین را هم از آن خود کنند. سپاهان با ۴۱ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و تراکتور ۳۲ گل به‌ثمر رسانده و بعد از این ۲ تیم، نام استقلال با ۳۱ گل زده و پرسپولیس با ۳۰ گل زده دیده می‌شود. در فاز دفاعی، آبی‌پوشان پایتخت ۱۲ گل در فصل جاری دریافت کرده‌اند و پرسپولیس هم ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده تا رقابتی میلی‌متری میان مدعیان کسب عنوان قهرمانی برای رسیدن به عنوان برترین خط دفاع فصل باشد. ضمن آنکه در مسیر کسب نتیجه در دیدارهای خانگی و بیرون از خانه هم رقابت جذابی میان سرخابی‌های پایتخت در جریان است.

پرسپولیس در هفته اخیر موفق شد مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود بگذرد و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدارهای خانگی شد؛ به‌طوری‌که آن‌ها حالا از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌اند و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی شدند.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)