علی پروین اطوره باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم تحت هدایت اوسمار گفت: پرسپولیس با این بازی‌هایی که انجام می‌دهد به نظر من قهرمان خواهد شد. فصل‌های گذشته را کاری نداشته باشید و این فصل را ببینید.

اسطوره پرسپولیس درباره بیانیه‌نویسی‌ها هم گفت: ۱۰ دفعه گفتیم اشتباه می‌کنند؛ اگر قرار باشد پرسپولیس ببازد بیانیه بدهد و یا رقیب ببازد بیانیه بدهد که نمی‌شود! به هر حال بازی برد و باخت دارد.

پروین درخصوص گلایه برخی از بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد تصریح کرد: ۷ بازی تا آخر فصل مانده و الان باید تمام سوالات این باشد که تیم‌ها در این تعداد بازی چه خواهند کرد نه این‌که چه کسی قرارداد دارد یا ندارد. باید فصل تمام شود بعد ببینیم چه کسی پیراهن پرسپولیس را دوست دارد و قرارداد امضا کند و هر کسی دوست ندارد خداحافظ شما. زوری که نمی‌توان بازیکن را نگه داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وسوسه بازیکنان پرسپولیس گفت: هزاری هم که پول بدهند اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد هیچ‌وقت این تیم را نمی‌فروشد و برود ولی اگر بازیکن دنبال پول باشد، من جای آقای درویش باشم به آن بازیکن می‌گویم خوش آمدی.

پروین در خصوص نتیجه‌گیری اوسمار و پیش‌بینی قهرمانی گفت: من همان روز اول به آقای درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است پس همین مربی را بچسب. الحمدلله پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و هم نتیجه می‌گیرد. انشالله با بازی‌ها پرسپولیس قهرمان می‌شود.

بیشتر بخوانید: بازی‌های باقی‌مانده‌ پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!

source

توسط varzeshikhabari