کد خبر : 2014759 |
28 فروردين 1403 ساعت 00:08 |
29.6K بازدید |

14
دیدگاه

پس از حاشیه‌های فراوان


اریک تن‌هاخ با آلخاندرو گارناچو به دلیل لایک کردن پست‌هایی در فضای مجازی که از مربی هلندی انتقاد کرده‌ بودند، برخورد کرد.

تن‌هاخ به ستاره پرحاشیه: مواظب لایک‌هات باش!

به گزارش “ورزش سه”، پس از تساوی ۲-۲ منچستر یونایتد مقابل بورنموث در ابتدای هفته، اریک تن‌هاخ گارناچو را در بین دو نیمه تعویض کرد و آماد دیالو را به جای او به زمین فرستاد.

این تصمیم باعث جنجال‌های زیادی شد. ابتدا خبرنگاران در نشست خبری پس از بازی از تن‌هاخ در مورد این تصمیم پرسیدند و او پاسخ داد: «در سمت راست خوب بازی نمی‌کردیم و نیاز به تحرک بیشتری در آن داشته باشیم. گارناچو در طول هفته تمرین نداشت و پس از چند دقیقه خوب بازی نمی‌کرد. تصمیم گرفتیم با تعویض او کمی انرژی به سمت راست ببریم.»

با این حال جوان آرژانتینی پس از بازی به اکس (توییتر سابق) رفت و چند پست از مارک گلدبریج، هوادار سرشناس یونایتد، که از تن‌هاخ بابت تعویض گارناچو انتقاد کرده بود را لایک کرد.

2011241

تصمیمی که جنجال تازه‌ای آفرید. برخی منابع نزدیک به یونایتد مدعی شدند که تن‌هاخ قصد دارد گارناچو را در بازی‌های آینده نیمکت‌نشین کند تا به این شکل او را تنبیه کرده باشد. با این حال دیلی میل امروز خبر داده که تن‌هاخ در تمرین یونایتد دقایقی با گارناچو در مورد حاشیه‌ای که ایجاد شده، صحبت کرده است.

منچستر یونایتد در حال حاضر برای بازی روز یکشنبه مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی آماده می‌شود و مشخص نیست تن‌هاخ در آن بازی از گارناچو استفاده خواهد کرد یا خیر.

source

توسط varzeshikhabari