کد خبر : 2014993 |
29 فروردين 1403 ساعت 08:28 |
7.9K بازدید |

1
دیدگاه


سرمربی ایرانی الشمال از تساوی مقابل تیم چهارم جدول لیگ ستارگان ابراز رضایت کرد.

اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال الشمال سه‌شنبه شب در حضور کامل امید ابراهیمی و هدایت پویا اسبقی به‌عنوان مربی ایرانی الاصل تساوی ارزشمندی در دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم رده چهارمی الوکره به دست آورد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

اسبقی پس از دیدار مقابل الوکره ضمن رضایت از تساوی الشمال در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل لیگ ستارگان قطر عنوان کرد: ما مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم که نهایت احترام را برای آنها قائل بودیم، ولی فکر می‌کنم الشمال در این دیدار عملکرد کاملا متفاوتی ارائه داد و در بسیاری از دقایق بهتر بود.

سرمربی ایرانی الشمال ادامه داد: ما در دیدار مقابل الوکره شروع خوبی نداشتیم، اما به مرور زمان پیشرفت کردیم و به نظرم در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

او با تاکید بر اینکه در طول 90 دقیقه عملکرد متفاوتی در لحظات مختلف داشتند، ابراز کرد: دو بازی تا پایان فصل داریم و به نظرم عملکرد خوبی مقابل الوکره ارائه دادیم.

اسبقی در پایان اظهارات خود تاکید کرد پرونده دیدار مقابل الوکره برای آنها بسته شده و از همین حالا فقط روی دیدار آینده برابر السد در هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر تمرکز می‌کنند.

source

توسط varzeshikhabari