دیدار برگشت آاس رم و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ رم به پایان رسید. شاگردان ده روسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. 

دنیله ده روسی بعد از این برد ارزشمند در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

برای شکست دادن میلان به عملکردی عالی در حد کمال نیاز بود زیرا آنها بسیار قوی هستند. به شدت بالا و جسارت زیادی نیاز بود. زمانی که 10 نفره می شوید، فشار افزایش می یابد بنابراین سطح هوشیاری باید افزایش یابد.

بازیکنان من امشب عالی بودند. من بسیار افتخار می کنم که مربی این تیم هستم.

به غیر از ۱۵ دقیقه پایانی بازی رفت، میلان واقعا بر جریان بازی کنترل نداشت. ما در اکثر دقایق بازی حتی ۱۰ نفره به خوبی آنها را کنترل کردیم. میلان اخیرا بازی های متعددی را مقابل رم برده بود اما زیبایی فوتبال همین است که شما همیشه فرصتی برای جبران دارید.

جانلوکا مانچینی به عنوان یک مدافع، تکنیک فوق العاده ای دارد. من خوشحالم که دوباره گلزنی او را دیدم. ما همیشه می خواهیم به فضاهای خالی حمله کنیم، همه بازیکنان به غیر از دروازه بان چنین وظیفه ای دارند. مانچینی عاشق حمله است. او عاشق تماشای فرود توپ روی پاهایش است. او در یک کلام فوق العاده است.

امشب نمی توانم به عملکرد فوق العاده تک تک بازیکنان اشاره کنم چون همه عالی بودند. به عنوان مثال الشعراوی یک نمایش کم نظیر ارائه کرد. هر کاری لازم بود، در دفاع و حمله به بهترین شکل انجام داد. من به هدایت بازیکنانی چون او و مانچینی افتخار می کنم.

source

توسط varzeshikhabari