مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که از آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه باشگاه به فوتبال ایران معرفی شد، عضو جدید باشگاه صدتایی‌های باشگاه پرسپولیس است.

محمد حسین کنعانی‌زادگان در مصاف با صنعت نفت آبادان برای یکصدمین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و البته این جدای از بازی با سپاهان است که در جریان آن، این مدافع خوب فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی سرخپوشان ایران در میدان حضور پیدا کرد ولی این مسابقه با امتناع بی‌دلیل حریف از حضور در میدان سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

این ملی‌پوش فوتبال کشورمان از آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد. خدمت سربازی، او را راهی ملوان کرد و در ادامه باعث جدایی چند ساله‌اش از پرسپولیس شد تا در نهایت در خرداد ۱۳۹۸ به جمع سرخپوشان بازگشت.

قبل از آن، محمد حسین کنعانی‌زادگان در مقطعی که در رده‌های پایه پرسپولیس حضور داشت با راهیابی به تیم بزرگسالان، نخستین بازی خود را نیز تجربه کرد و از این جهت می‌توان او را قدیمی‌ترین بازیکن حال حاضر تیم توصیف کرد.

نکته جالب توجه این که کنعانی‌زادگان در بازگشت دوباره به پرسپولیس، نخستین بازی خود را برابر صنعت نفت آبادان انجام داد. تیمی که حالا در یکصدمین بازی رسمی خود با پیراهن پرسپولیس مقابل آن قرار می‌گیرد.

او در ۹۹ بازی گذشته خود در ۶۱ پیروزی، ۲۶ تساوی و ۱۲ شکست حضور داشته است.

حضور در ۵۵ کلین‌شیت، ۷ گل زده، یک پاس‌گل و کسب یک پنالتی هم از دیگر عملکردهای او در بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دقیقه بازی در ترکیب سرخپوشان است.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)