مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد. فکر می‌کردم سپاهان زیباتر بازی می‌کند اما متاسفانه دیدار قشنگی نبود.

گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان برای برد به آزادی نیامده بود و آنها فقط در زمین وقت تلف می‌کردند. ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم ولی امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.

وی گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد. شاید پزشکان سپاهان در کیف خود جادویی داشتند که تا وارد زمین می‌شدند، بازیکنان آنها خوب می‌شدند. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. 2 تیم فرصت بسازند و 2 تیم بخواهند پیروز شوند ولی امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.

گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم. ما به هفته‌های پایانی امیدوار هستیم و شک نکنید با تمام توان برای قهرمانی می‌جنگیم که بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به تساوی رسیدند تا پرسپولیس فرصت صدرنشین را از دست بدهد.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)