لاغری و تناسب اندام از دیرباز به عنوان یک ایده آل، مورد توجه افراد بسیاری در کره زمین بوده و خواهد بود. از یک طرف تمایل افراد چاق به لاغر شدن و از طرف دیگر احساس تنبلی موجود درونشان، همواره چالش بزرگی بوده تا هرگز وارد پروسه لاغر شدن نشوند یا آن را رها کنند.

در این میان تولید کنندگان تجهیزات ورزشی همواره در تلاش هستند تا با ابداع روش ها و دستگاه های جدید، مسیر دشوار لاغر شدن را هموار و ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان، سهم خود از بازار بزرگ و بی نهایت صنعت تجهیزات ورزشی را دریافت نمایند.

یکی از دستگاه هایی که در سال های اخیر طراحی و تولید شد، دستگاهی مبتنی بر متود EMS بود که برند XBODY بعنوان اولین وارده کننده این دستگاه در ایران، به گونه ای عمل نمود که بسیاری این ورزش را با عنوان XBODY می شناسند.

این موضوع در مورد محصولات دیگر نیز صدق می کند. برای مثال، بسیاری از مصرف کنندگان شوینده های بهداشتی، مایع ظرفشویی را با هر برندی، ریکا خطاب می کنند. در مورد دیگر، زوج هایی که به تازگی صاحب فرزند شده اند، پوشک مورد استفاده برای نوزاد خود را با هر برندی که باشد، پنپرز خطاب می کنند.

حالا علاوه بر XBODY، به تعداد فراتر از انگشتان دست، دستگاه های EMS با برندهای مختلف در بازار ایران موجود است که برخی در خارج و برخی در داخل ایران تولید می شوند. برای مثال می توان از برندهای زیر که در سال های اخیر توانسته اند سهم قابل قبولی را از بازار تصاحب نمایند و به جایگاه بهتری نسبت به “ایکس بادی” کسب نمایند، نام برد:

  • ACTIVEX
  • تایتان
  • آی موشن
  • ایتال فیت
  • جاست فیت
  • ایزی موشن اسکین
  • AQ8

ACTIVEX شرکت نویان کیان فردا

شرکت نویان کیان فردا به عنوان پیشتاز و پیشرو در زمینه تولید دستگاه های لاغری مانند Cavitation و RF در ایران، با یک اقدام جسورانه برای اولین بار در کشور دست به کار طراحی و تولید دستگاه EMS شد.

دستگاه "ای ام اس" اکتیوکس

ACTIVEX محصول تماما ایرانی شرکت نویان کیان فردا به مدیریت خانم مهندس الهام خمامی است و کاملا یک دستگاه EMS بومی به حساب می آید.

مزایای EMS اکتیوکس

دستگاه EMS برند اکتیوکس جدای از طراحی منحصر بفرد و کیفیت قطعات به کار رفته در تولید این محصول دارای مزایایی نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • بهترین نتیجه در کمترین زمان
  • رسیدن به اندام دلخواه، رویای مادران پس از زایمان
  • تقویت عضلات و فرم دهی بدن
  • بهبود عملکرد ورزشکاران حرفه‌ای با افزایش تعادل عملکردی عضلات
  • افزایش متابولیسم و کاهش وزن
  • عضله سازی و چربی سوزی، افزایش گردش خون و دفع سموم بدن
  • بازتوانی عضلات تحلیل رفته
  • ترمیم بافت های آسیب دیده و کمک به توانبخشی پس از آسیب

متعلقات پکیج ACTIVEX

پس از دریافت دستگاه اکتیوکس، مشتری اقلام زیر را در پکیج بسته بندی که از طرف شرکت نویان کیان فردا برای ایشان ارسال می گردد، دریافت می کند:

  • تبلت
  • استند تبلت
  • آب پاس
  • لباس (جلیقه)
  • کابل لباس
  • لباس بیس
  • دستگاه
  • چمدان
  • پدهای الکتریکال

اگر از کارخانه محل تولید دستگاه “ای ام اس” شرکت نویان کیان فردا بازدید نمایید، گمان خواهید نمود که این خط تولید در یکی از کشورهای اروپایی و پیشرفته احداث شده!

برتری ای ام اس Activex به XBODY

عملکرد دستگاه های EMS با برندهای مختلف تقریبا مشابه به هم می باشد. اما مواردی همچون کیفیت و طراحی محصول، راحتی کار با نرم افزار مدیریت دستگاه و همچنین سهولت در جابجایی آن، مواردی هستند که برندها را نسبت به یکدیگر متمایز می نماید و این موارد بزرگترین مزایای رقابتی برند ACTIVEX می باشد.

اگر از کاربران XBODY هستید، اگر از شما در مورد این EMS نظرسنجی شود، اولین موردی که به ذهنتان می رسد احتمالا سختی در جابجایی این محصول است.

این در حالی است که “ای ام اس” برند ACTIVEX با تمامی متعلقاتی که دارد را می توان در یک چمدان با سایز متوسط که به همراه دستگاه به خریدار داده می شود، در مکان های مختلف جابجا نمود و مورد استفاده قرار داد.

این مزیت برای آن دسته از مربیانی که مشتریان خصوصی در منزل دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین جنس متریال دستگاه بسیار با کیفیت بوده و لباس یا همان جلیقه نیز از درجه کیفی بسیار بالاتری نسبت به “ایکس بادی” برخوردار است. رابط کاربری “اکتیوکس” بسیار User Friendly می باشد و تمامی استانداردهای UX/UI در اپلیکیشن اختصاصی دستگاه رعایت شده.

نویان کیان فردا

شرکت نویان کیان فردا را می توان یک شرکت خلاق در زمینه دستگاه های ورزشی لاغری و تناسب اندام در ایران معرفی نمود که همواره در حال تحقیق و توسعه و طراحی دستگاه های به روز ورزشی در کشورمان است.

این شرکت هنر بومی سازی به روز ترین دستگاه های ورزشی که در کشورهای پیشرفته جهان مورد استفاده قرار می گیرد را داشته و هر سال با شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی، از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی می کند.

پیشنهاد می کنیم با دنبال نمودن رسانه های شرکت نویان مد، از اطلاع رسانی های مرتبط با شرکت در نمایشگاه های مختلف مطلع شوید و اگر در صنعت خود به دنبال نوآوری و استفاده از جدیدترین متدهای لاغری و تناسب اندام هستید، از غرفه این شرکت در نمایشگاه ها بازدید فرمایید.

خدمات پس از فروش شرکت نویان کیان فردا در نوع خود مثال زدنی می باشد. این شرکت توانسته با استقرار یک واحد بی نقص ارتباط با مشتریان، رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماید.

تایتان دیگر برند ایرانی EMS در بازار

برند TITAN از دیگر تولیدکنندگان دستگاه “ای ام اس” در ایران می باشد. تایتان بعنوان اولین برند تولید کننده دستگاه های ای ام اس (EMS) نوین ترین سیستم های تمرینی را به صورت کاملا بومی سازی شده در اختیار شما قرار می دهد. تایتان با بومی سازی تمامی تکنولوژی های بکار رفته در ای ام اس (EMS) توانسته محصولی ارایه دهد که کاملا منطبق بر نیاز های مشتریان در کشورمان باشد.

TITAN EMS

همچنین بومی سازی تمامی تکنولوژی های بکار رفته در تایتان قیمتی کاملا رقابتی ارایه میدهد. از دیگر مزایای این برند بعنوان تولید کننده ملی دستگاه های ای ام اس (EMS) خدمات پس از فروش است. تایتان توانایی پشتیبانی 24 ساعته از محصول خود را داشته و با سریع ترین خدمات پس از فروش باعث اطمینان خاطر مشتریان خود گردد.

سیستم تمرینی تایتان ای ام اس میتواند در هر جلسه 20 دقیقه ای تمرینی با توجه به درگیری تمامی گروه عضلات بزرگ بدن در حین تمرین یک ورزش کامل تمام بدن (whole body) را شبیه سازی کرده و نه تنها در حین ورزش، بلکه پس از آن نیز کالری سوزی داشته باشد. بطوری که طبق مقالات ورزشی EMS میتواند به اندازه سه جلسه تمرین سنتی کالری سوزی داشته باشد.

EMS چیست؟

این روزها، با آمدن فناوری‌های جدید به ورزش، به این محدودیت‌ها پاسخ داده شده است. فناوری ورزشی EMS که به سرعت در جامعه ایران در حال گسترش است توانسته محدودیت زمان و کمبود فعالیت بدنی را از بین ببرد.

EMS مخفف Electrical Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات، تکنولوژی جدیدی است که در آن یک جلیقه تمرینی پوشیده می‌شود و الکترود‌هایی روی گروه‌های عضلانی قرار می‌گیرد. در روش سنتی، از مغز تکانه‌های عصبی به عضلات ارسال و باعث انقباض آن می‌شود؛ در روش تمرینی ای‌ام‌اس به علت تلفیق فشار دستگاه با تمرینات سنتی این دستورات هم از طریق مغز و هم از طریق الکترود‌ها به صورت همزمان به عضلات ارسال و اعمال می‌شوند.

ترکیب انقباض‌های ارادی عضلات در تمرین سنتی و هم چنین فعال‌سازی تمام گروه‌های عضلانی به طور همزمان در ای‌ام‌اس باعث می‌شود که تمرین در مدت زمان کوتاه‌تر و با فشار بیشتری انجام گیرد.

EMS برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای گرو‌ه‌های سنی ۱۸ سال به بالا تا رده‌های سنی بزرگسالان تا ۶۰ – ۶۵ سال مناسب است. کسانی که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند از روش‌های لاغری و کاهش وزن تهاجمی مانند انواع عمل‌ها و روش‌های برداشتن چربی استفاده کنند، EMS می‌تواند با هزینه بسیار کمتر، آن‌ها را به وزن‌های مورد نظر خود برساند.

جمع بندی تولید کنندگان “ای ام اس” در ایران

در این مطلب برندهای متنوع دستگاه EMS در بازار ایران را معرفی نمودیم به دو برند “اکتیوکس” و “TITAN” به عنوان دو “ای ام اس” ایرانی نام بردیم.

همچنین به این نکته اشاره شد که ACTIVEX جدی ترین رقیب برند XBODY بوده و در سال های اخیر توانسته سهم قابل توجهی از بازار دستگاه های ورزشی EMS در کشور را به دست آورد.

source

توسط varzeshikhabari