کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر تماشاگرانی که به عشق نساجی به ورزشگاه آمده بودند از برد تیم‌مان ناراحتیم.

وحید امیری پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: واقعیت این است که ما از برد تیم‌مان ناراحت هم هستیم، به خاطر تماشاگرانی که به عشق نساجی آمدند. ناگزیر هستیم و فوتبال همین است، اما امیدوارم نساجی در لیگ برتر ماندگار شود. یک بازی مرگ و زندگی برای ما و نساجی بود. در نیمه اول فوق‌العاده بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. در نیمه دوم هم از زمانی که 10 نفره شدیم باز هم انسجام تیمی را حفظ کردیم و کمتر به حریف موقعیت دادیم. می‌توانست اتفاقات دیگر هم بیفتد، ولی خدا را شکر منجر به سه امتیاز ما شد.

وی درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا با او مذاکره‌ای شده است، گفت: باور کنید تمام بازیکنان نیت‌شان این است که امسال را با شرایط خوب به پایان برسانیم. از هفته گذشته با خودمان قول دادیم که به این قضیه فکر نکنیم. چهار بازی دیگر داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم. پرسپولیس تیمی است که همه دوست دارند در آن باشند و عاشقش هستند. کسانی که به این تیم می‌آیند چه بسا کمتر از تیم‌های دیگر می‌گیرند و این عشق به نظرم ارزش این را دارد که چهار بازی دیگر صبر کنیم و بعد یک تصمیم خوب بگیریم.

«در صورت صعود خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر هوس حضور در تیم شهر خود را نکنید!»، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این طرح این موضوع تأکید کرد: نه! شما هم سؤال حاشیه‌ای نپرسید. خیبر عزیز است و پرسپولیس هم تیم بزرگی است که ما هشت سال اینجا زحمت کشیدیم.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)