کد خبر : 2019932 |
19 اردیبهشت 1403 ساعت 01:33 |
6.3K بازدید |

8
دیدگاه


ادین ترزیچ می‌گوید دورتموند در بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن کمی خوش‌شانس بود.

ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود

به گزارش “ورزش سه”، بروسیا دورتموند با نمایشی عالی ورزشگاه پارک دو پرنس موفق شد پاری سن ژرمن را مانند بازی رفت با نتیجه ۱-۰ شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

آنها در فینال که در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود باید با برنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ دیدار کنند که چهارشنبه‌شب ساعت ۲۲:۳۰ در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

در دیدار امشب بازیکنان پاری سن ژرمن مالکیت را در اختیار داشتند و چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند، اما توپ‌های آنها یا با بی‌دقتی مهاجمان به بیرون می‌رفت، یا با واکنش کوبل دفع می‌شدند و یا به تیر دروازه برخورد می‌کردند.

2019574

ادین ترزیچ که با رساندن دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زده، ‌پس از بازی در گفتگو با کانال پلاس درباره احساسش بعد از صعود صحبت کرد.

او گفت: «به این تیم بسیار افتخار می‌کنم و خوشحالم. ما شایسته رسیدن به فینال هستیم. ما پی‌اس‌جی را شکست دادیم، به‌خصوص امشب و در این فضا. ما موفق شدیم دروازه‌ خود را بسته نگه داریم. شروع خوبی داشتیم. می‌دانستیم که باید از ابتدای بازی حملاتی داشته باشیم. آن‌ها در نیمه‌ی اول فرصت‌های زیادی نداشتند. در نیمه دوم چندین بار به تیر دروازه زدند و کمی خوش‌شانس بودیم. وقتی به اینجا رسیدیم مشکلاتی در بوندسلیگا داشتیم اما هواداران همیشه از ما حمایت کرده‌اند. به این هواداران افتخار می‌کنم. ما فصل دشواری داشتیم، اما آنها همیشه با ما بودند و امشب ما توانستیم با این دستاورد از آنها تشکر کنیم و یک شب رویایی بسازیم.»

source

توسط varzeshikhabari