کد خبر : 2020180 |
20 اردیبهشت 1403 ساعت 14:36 |
8.9K بازدید |

9
دیدگاه

در تمرین دیروز اتفاق افتاد:


سعید دقیقی در کنار شاگردانش به تمرین پرداخت.

دقیقی الگویی برای بازیکنان شمس‌آذر (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، سعید دقیقی سرمربی جوان شمس‌آذر قزوین در تمرین دیروز در کنار بازیکنانش به تمرین پرداخت و پا به توپ شد تا انگیزه شاگردانش در جریان تمرین را افزایش دهد.

دقیقی که یکی از جوان‌ترین سرمربیان لیگ برتری است، این فصل نتایج خوبی در اولین حضورش در لیگ برتر کسب کرده و با سبک خاصی که در شمس‌آذر پیاده کرده توانسته شگفتی‌ساز لیگ بیست و سوم باشند و در مقابل تیم‌های مدعی فوتبال چشم‌نوازی ارائه کنند.

2019974

شاگردان دقیقی در این فصل فوتبالی به سبک دروان بازیگری این بازیکن ارائه می‌کنند، او در دوران فوتبال خود دونده، پرتلاش، تیزهوش و گلزن بود و شمس‌آذری‌ها با الگویی مشابه در تمامی مسابقات با دوندگی بالا در زمین حاضر می‌شوند و در تمامی مسابقات زیرکانه به دروازه رقبا نزدیک می‌شوند و از معدود تیم‌هایی هستند که از کمترین موقعیت‌های ایجاد شده گل می‌سازند و بدشانسی و موقعیت‌سوزی برای آنها معنایی ندارد!

اکثر بازیکنان شمس‌آذر بازیکنانی هستند که یا اولین دوره لیگ برتر خود را تجربه می‌کنند یا در تیم‌های پیشین خود مورد توجه آنچنانی قرار نگرفته بودند و در مجموعه تیمی شمس‌آذر در کنار هم یک تیم با ساختار مناسب و تاکتیک پویا را تشکیل داده‌اند.

آنها در اولین فصل حضورشان در نیمه بالای جدول حضور دارند و برای حفظ این رتبه تلاش خواهند کرد و در این مسیر با توجه به بازی‌هایی که پیش‌رو دارند در سرنوشت قهرمانی، سقوط و حتی رتبه‌های اول تا چهارم جدول تاثیرگذار خواهند بود، آنها به ترتیب مقابل ملوان، صنعت نفت، پرسپولیس و سپاهان به میدان خواهند رفت و تمام این مسابقات با اهمیت بالایی برگزار خواهد شد!

source

توسط varzeshikhabari