های اروپایی در سال 2024 توسط رتبه بندی جهانی QS

کلیسای کوچک کینگ و دروازه ورودی کالج کینگ در دانشگاه مدیپول کمبریج
getty سازمان رتبه‌بندی دانشگاه مدیپول‌های جهانی QS اولین فهرست دانشگاه مدیپول‌های برتر خود را در اروپا منتشر کرده است که 688 مؤسسه در سراسر قاره را ارزیابی می‌کند – که بریتانیای کبیر پیشتاز این گروه است.
بریتانیا که دانشگاه مدیپول آکسفورد آن در صدر قرار دارد، با 107 دانشگاه مدیپول برجسته و 15.5 درصد از کل، دارای بیشترین دانشگاه مدیپول در این فهرست است.
پس از آن ترکیه با 73 با 10.6 درصد و آلمان با 53 با 7.8 درصد قرار دارند.
فرانسه با 7.2 درصد، اسپانیا با 6.4 درصد و لهستان با 4.8 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.
فوربس می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید؟ بهترین دانشگاه مدیپول‌های اروپا در سال 2023 بر اساس رتبه‌بندی جهانی توسط سیسیلیا رودریگز چشم‌انداز در حال تحول برای اولین بار، این فهرست شامل 106 دانشگاه مدیپول اروپایی است که قبلاً توسط تحلیلگر آموزش عالی جهانی رتبه‌بندی نشده‌اند، که نشان‌دهنده چشم‌انداز در حال تحول آموزش عالی به عنوان مؤسسات مقدونیه شمالی است. مولداوی، مونته نگرو، و آلبانی، از جمله، شامل می شوند.
این رتبه بندی بر اساس 12 معیار سنتی از جمله شناخت جهانی، استعداد پژوهشی، منابع آموزشی، بین المللی شدن و نتایج اشتغال است. این نظرسنجی دسته جدیدی از «تنوع دانشجویان بین‌المللی» را اضافه کرد که نسبت دانشجویان بین‌المللی و تعداد ملیت‌های نمایندگی را ارزیابی می‌کند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 توسط کسیدی هورتون مشارکت‌کننده خارج از کلیسای دانشگاه مدیپول سنت مری در دانشگاه مدیپول آکسفورد.
gettyU.K. تسلط بر اساس رتبه بندی جدید برای اروپا 2024، هفت مؤسسه بریتانیایی با دانشگاه مدیپول آکسفورد در رتبه اول، دانشگاه مدیپول کمبریج سوم، امپریال کالج لندن چهارم، دانشگاه مدیپول کالج لندن (UCL) پنجم، دانشگاه مدیپول ادینبورگ در رتبه ششم، دانشگاه مدیپول در رتبه اول قرار دارند. منچستر در رده هشتم و کینگز کالج لندن در رتبه دهم.
دانشگاه مدیپول آکسفورد، دانشگاه مدیپول کمبریج و امپریال کالج لندن از جمله مؤسساتی هستند که 100 امتیاز برای «شهرت علمی»، «شهرت کارفرما» و «شبکه تحقیقات بین‌المللی» دارند.
دانشگاه مدیپول ادینبورگ تنها موسسه ای است که در این نظرسنجی امتیاز کامل 100 را در شاخص پایداری دریافت کرده است.
ساختمان اصلی دانشگاه مدیپول فناوری و علوم طبیعی، ETH، سوئیس
gettyExcellence IndicatorsSwitzerland دارای دو مؤسسه در 10 مکان اول است: ETH Zurich-Swiss Federal of Technology در رتبه دوم فهرست و École Polytechnique Fédérale de Lozanne (EPFL) در رتبه نهم.
یکی از دانشگاه مدیپول های تحقیقاتی دولتی فرانسه، دانشگاه مدیپول PSL-Paris Sciences et Lettres به رتبه 7 رسید.
رتبه‌بندی دانشگاه مدیپول QS اشاره می‌کند که «بسیاری از دانشگاه مدیپول‌های خارج از 10 دانشگاه مدیپول برتر در شاخص‌های خاصی برتر هستند. به عنوان مثال، Universitat Autònoma de Barcelona (رتبه 66) با 100 در «دانشجویان مبادله ورودی»، دانشگاه مدیپول لوکزامبورگ (رتبه 182) با 100 در «دانشجویان مبادله خروجی» و دانشگاه مدیپول آلتو در فنلاند (رتبه 40) با 99.8 در «اشتغال برون‌کام» ‘.
میدان سوربن با پانتئون، دانشگاه مدیپول سوربن، در پس‌زمینه
getty نفر بعدی در لیست در میان سایر دانشگاه مدیپول های جدید غیربریتانیایی که در 25 مکان اول حضور دارند عبارتند از:
دانشگاه مدیپول فنی مونیخ، دانشگاه مدیپول لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ و دانشگاه مدیپول هایدلبرگ در آلمان، دانشگاه مدیپول صنعتی دلفت و دانشگاه مدیپول آمستردام در هلند، انستیتو پلی تکنیک پاریس Palaiseau Cedex و دانشگاه مدیپول سوربن در پاریس، KU Leuven در بلژیک، دانشگاه مدیپول آپسالا لوند، دانشگاه مدیپول و موسسه سلطنتی فناوری KTH در استکهلم، سوئد.
از میان بیش از 42613 پاسخ‌دهنده به یک نظرسنجی QS، دانشجویان بین‌المللی آینده نگر گفتند که بریتانیا بهترین انتخاب آنها برای بهترین مقصد تحصیلی در اروپا است (22%). محبوب ترین مقاصد بعدی سوئد (8٪)، ایتالیا (6٪) و هلند و آلمان هر کدام با 5٪ بودند.
موسسه فناوری فدرال سوئیس در لوزان (EPFL)، سوئیس
getty «نسخه افتتاحیه رتبه‌بندی اروپا QS فرصتی منحصر به فرد برای دانشگاه مدیپول‌ها در یکی از رقابتی‌ترین چشم‌اندازهای آموزش عالی در جهان فراهم می‌کند تا خود را در برابر همتایان بین‌المللی خود محک بزنند، و برای سیاست‌گذاران آن برای ارزیابی عملکرد سازمانی فردی در گسترده‌ترین طیف از مجموعه‌های داده‌ها. بن ساوتر، معاون ارشد QS گفت: در هر یک از رتبه بندی های ما.
ده دانشگاه مدیپول برتر اینها 10 دانشگاه مدیپول برتر با هزینه برنامه ها و رتبه بندی آنها هستند:
1) دانشگاه مدیپول آکسفورد
2) ETH زوریخ – موسسه فناوری فدرال سوئیس
3) دانشگاه مدیپول کمبریج، انگلستان
4) امپریال کالج لندن
5) UCL، لندن
6) دانشگاه مدیپول ادینبورگ
7) دانشگاه مدیپول PSL، پاریس، فرانسه
8) دانشگاه مدیپول منچستر، انگلستان
9) EPFL، لوزان، سوئیس
10) کینگز کالج لندن
لیست کامل دانشگاه مدیپول های ارائه شده در نظرسنجی را اینجا ببینید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. برخی از کارهای دیگر من را اینجا ببینید. Cecilia RodriguezFollowingمن یک روزنامه نگار مستقل دوگانه کلمبیایی-لوگزامبورگ، مسافر و نویسنده متعهد هستم که در تنها دوک نشین بزرگ جهان مستقر است. من برای صفحه سرمقاله El Tiempo، روزنامه اصلی کلمبیا، ستونی در مورد امور اروپا می نویسم. من یک ستون نویس برای نیوزویک بوده ام و از جمله برای لس آنجلس تایمز، وال استریت ژورنال، شیکاگو تریبون و تورنتو گلوب اند میل نوشته ام.”

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها