موضع بارسلونا در قبال آینده آندریاس کریستنسن مشخص شد

طرفداری | بارسلونا قرار است تعدادی از بازیکنان خودش را در تابستان 2024 به فروش برساند، احتمالش وجود دارد که یکی از بازیکنان، کریستنسن باشد. ملی‌پوش دانمارکی نقشی کلیدی در قهرمانی فصل گذشته داشت و انتقال او به خط هافبک نیز یکی از معدود اتفاقات مثبت نیم فصل دوم برای بلوگرانا بود.  ارزش او بالاتر می رود؟

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا متوجه شده است که چند «باشگاه‌  سطح بالای اروپایی» در تابستان امسال به جذب کریستنسن علاقه‌مند هستند، هرچند هنوز صحبت رسمی از ارائه پیشنهاد نشده است. کریستنسن توانایی خود را در هر دو پست هافبک و دفاع به اثبات رسانده است. او همچنین می‌تواند با عملکرد خوب در یورو امسال، ارزش خود را در بازار نقل و انتقالات افزایش دهد. بارسلونا نمی خواهد بفروشد

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بود که بارسلونا به دلیل جایگاه او در تیم و توانایی بازی در چند پست، تمایلی به فروش او ندارد، اما اگر پیشنهاد خوبی ارائه شود، رد کردن آن برایشان بسیار سخت خواهد بود، با توجه به اینکه او به صورت رایگان به این تیم پیوسته است، هر مبلغی به عنوان سود خالص در حساب‌های آنها در نظر گرفته می‌شود. خود بازیکن از حضور در کاتالونیا راضی است، اما طبق گزارش‌ها، نیوکاسل به او ابراز علاقه کرده است.

source