4 نکته نادیده گرفته بازاریابی که می تواند کسب و کار شما را متحول کند

جلسه تیم تجاری در میز کنفرانس در مورد استراتژی بازاریابی
getty بازاریابی موثر برای موفقیت در محیط شرکتی پر سرعت و همیشه در حال تغییر امروز ضروری است. حتی اگر بسیاری از کسب و کارها پول زیادی را صرف بازاریابی می کنند، برخی از اجزای مهم اغلب ناشناخته می مانند یا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
این مقاله چهار استراتژی بازاریابی که اغلب نادیده گرفته می شود را نشان می دهد که می تواند شرکت شما را کاملاً بازسازی کند. شما می توانید با ترکیب این روش ها در کمپین های بازاریابی خود مزیت رقابتی کسب کنید و پتانسیل رشد کسب و کار خود را بهینه کنید.
1. از نظرات مشتریان به خوبی استفاده کنید بررسی های مشتریان ممکن است یک شرکت را در عصر دیجیتال خراب کرده یا خراب کند. با این حال، بسیاری از کسب و کارها از این منبع مهم بازاریابی نهایت استفاده را نمی برند. نظرات مثبت مشتریان نه تنها باعث افزایش اعتبار می شود، بلکه مشتریان جدید را به آستان شما می کشاند.
مشتریان راضی را تشویق کنید تا تجربیات خود را از طریق پلتفرم های آنلاین مانند Google Reviews، Yelp یا انجمن های خاص صنعت به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، با پاسخگویی سریع و حرفه ای، به طور فعال با بازخورد مشتری درگیر شوید و تعهد خود را به رضایت مشتری نشان دهید. با استفاده از قدرت نظرات مشتریان، می توانید اعتماد ایجاد کنید، شهرت آنلاین خود را افزایش دهید و جریان ثابتی از مشتریان جدید را جذب کنید.
در گفتگوی اخیر با مت پیترز، مدیر عامل Search Manipulator، او بینش‌هایی را ارائه کرد: «بررسی‌های آنلاین منبع مهمی برای مصرف‌کنندگان در عصر دیجیتال کنونی است، زیرا آنها سعی می‌کنند انتخاب‌های آموزشی در مورد کالاها و خدمات داشته باشند. با این حال، جمع آوری منفعلانه نظرات برای شرکت ها کافی نیست. آنها باید فعالانه از این منبع ارزشمند استفاده کنند. با پذیرش بازخورد صادقانه، کسب و کارها می توانند محصولات، خدمات و تجربیات مشتری خود را بهبود بخشند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین شرکتهای بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorبهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor2. شخصی سازی را در اولویت قرار دهید مشتریان یک تماس شخصی می خواهند. در حالی که هدف قرار دادن بخش های گسترده مشتریان ضروری است، شخصی سازی می تواند تلاش های بازاریابی شما را به سطح بعدی برساند. یک رویکرد مناسب در بازاریابی دیجیتال به یک شرکت برتری نسبت به رقبای خود می دهد، دقیقاً مانند یک آرایشگر شخصی که برتری حرفه ای نسبت به یک خرده فروش دارد.
شما تجربه مشتریان خود را با تنظیم پیشنهادات و توصیه‌ها بر اساس ترجیحات فردی افزایش می‌دهید. چگونه می توان به این اثر دست یافت؟ برای تنظیم دقیق کمپین های بازاریابی از تاریخچه خرید، رفتار مرور، و آمار جمعیتی استفاده کنید. همچنین می توانید از الگوریتم ها و ابزارهای اتوماسیون برای ارائه محتوا در پلتفرم های مختلف مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی و وب سایت ها استفاده کنید. با مخاطبان خود در هر کجا که هستند تعامل داشته باشید.
اما بازاریابان مراقب باشند: همانطور که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و اتوماسیون به طور فزاینده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، مشتریان بیشتر با چیزی که به نظر می‌رسد «شبیه انسان» به نظر می‌رسد، هماهنگ می‌شوند. ایجاد یک تجربه واقعی و شخصی، وفاداری به برند را تقویت می کند و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد.
3. کیفیت را انتخاب کنید و روی ROIT تمرکز کنید، شرکت‌های مختلفی که در بازاریابی دیجیتال تخصص دارند، بسیار زیاد است، اما کیفیت این شرکت‌ها و ابزارهایشان به همان اندازه متفاوت است. مطمئن باشید که کیفیت پلتفرم ها و وب سایت های تبلیغاتی شرکت بازاریابی خود را اندازه گیری کنید. برخی از شرکت‌ها با انتشار کسب‌وکار شما در بسیاری از وب‌سایت‌های رایگان، فهرست طولانی‌ای از URLها را ایجاد می‌کنند، اما این کار بازده معنی‌داری برای کسب‌وکار شما فراهم نمی‌کند.
یک انتخاب بهتر در یک آژانس بازاریابی، انتخابی است که بر ایمن سازی مکان ها در سایت های دارای رتبه بالاتر تمرکز کند و از طیف گسترده ای از گزینه های تبلیغاتی از جمله فیس بوک، تبلیغات گوگل، لینکدین، Yelp و غیره استفاده کند. یک شرکت بازاریابی با کیفیت بالاتر نیز A/ را انجام خواهد داد. B با تبلیغات آنها آزمایش می کند و به کسب و کار شما نشان می دهد که آنها بازده قابل توجهی را ایجاد می کنند.
4. گنجاندن محتوای ویدیویی محتوای ویدیویی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این یک رسانه پویا است که مانند هیچ کانال دیگری توجه مشتری بالقوه را به خود جلب می کند. به دلایلی عجیب، بسیاری از کسب و کارها از این ابزار قدرتمند بازاریابی استفاده کامل نمی کنند.
هنگامی که محتوای ویدئویی در یک استراتژی بازاریابی جامع ساخته شود، می تواند مزایای بسیاری را ارائه دهد. می‌توانید ویدیوهای جذابی ایجاد کنید که محصولات شما را به نمایش بگذارد، آموزش‌هایی ارائه کند، داستان‌های موفقیت مشتری را به اشتراک بگذارد، یا اجمالی از پشت صحنه شرکت شما ارائه دهد.
از پلتفرم هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک برای اشتراک گذاری ویدیوهای خود و تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کنید. محتوای ویدیویی توجه را به خود جلب می کند و داستان سرایی برند را افزایش می دهد، سئو وب سایت را بهبود می بخشد و اشتراک رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد. از طریق استفاده عمدی از محتوای ویدیویی، کمپین های بازاریابی خود را تقویت می کنید و با مخاطبان خود تعامل معناداری بیشتری می کنید.
نوآور بودن در بازاریابی دیجیتال سود می‌دهد برای اینکه در بازاریابی دیجیتال برتری بیشتری در رقابت خود داشته باشید، باید مایل باشید که استراتژی‌هایی فراتر از «آزموده‌شده و واقعی» اتخاذ کنید. با استفاده خوب از نظرات مشتریان، اولویت دادن به شخصی سازی، تمرکز بر کیفیت و بازگشت سرمایه، و ترکیب محتوای ویدیویی – می توانید کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید و به نتایج قابل توجهی برسید. به یاد داشته باشید، موفقیت در انطباق و اصلاح مداوم استراتژی های بازاریابی خود برای برآورده کردن نیازها و ترجیحات در حال تحول مخاطب هدف است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. John HallFollowingJohn Hall یک سخنران اصلی فروش و سخنران اصلی مجازی است. او مشاور آژانس بازاریابی رشد Relevance است، شرکتی که به برندها کمک می‌کند تا بیشترین ارتباط را در صنعت خود داشته باشند. او همچنین یکی از بنیانگذاران تقویم، یک برنامه زمان بندی و مدیریت زمان است. می توانید او را به عنوان سخنران اصلی اینجا رزرو کنید.”>

اصول بازاریابی عصر دیجیتال