رئیس بولونیا: انتقال سرمربی‌مان به یوونتوس؟ برای حفظ موتا هر کاری انجام می‌دهیم

طرفداری | رئیس باشگاه بولونیا، جوی ساپوتو، تأیید کرد که این باشگاه پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، “هر کاری را برای ادامه این سفر” با تیاگو موتا انجام خواهد داد.

بولونیا در حال حاضر در رده سوم سری آ قرار دارد و با یوونتوس هم امتیاز است، اگرچه تا دقیقه 84 با سه امتیاز اختلاف از بیانکونری پیش بود. بولونیا با هدایت تیاگو موتا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌اند. در دیدار امشب مقابل یوونتوس آنها با نتیجه 3-0 از حریف خود پیش افتاده بودند اما بیانکونری که دیگر الگری را در راس کادر فنی‌اش نمی‌بیند برگشت فوق‌العاده‌ای به بازی داشت و درنهایت این بازی جذاب با تساوی 3-3 به پایان رسید. بولونیا 3-3 یوونتوس؛ بازگشت باورنکردنی بانوی پیر برابر سرمربی آینده

عملکرد عالی تیاگو موتا در بولونیا باعث شده تا یوونتوس به شدت به دنبال این سرمربی جوان و خوش‌آتیه باشد. اتفاقی که به مذاق رئیس باشگاه بولونیا خوش نیامده و او گفته که هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد تا سرمربی خوش‌فکر آنها فصل بعد هم در این تیم بماند. ساپوتو، مالک ایتالیایی-کانادایی باشگاه، به DAZN گفت:

این یک فصل فوق‌العاده بود، اما در ابتدای فصل هرگز انتظار نداشتیم در این موقعیت باشیم. مایه تاسف است که مساوی کردیم، چراکه این می‌توانست راهی شگفت‌انگیز برای پایان دادن به فصل در دل آرا باشد.

پس از سوت پایان، نمایش آتش‌بازی در سراسر ورزشگاه برگزار شد و در حالی که هواداران همراهی می‌کردند، نسخه کامل سرود لیگ قهرمانان اروپا هم پخش شد. رئیس بولونیا دراین‌باره می‌گوید:

راستش را بخواهید، هنوز نمی‌توانم به حضور در لیگ قهرمانان فکر کنم! ما خیلی سخت تلاش کردیم، اما رسیدن به اینجا قسمت آسان کار بود، ماندن در آنجا دشوارتر است. ما همه چیز را برای ادامه این سفر با هم داریم.

وقتی به اینجا آمدم گفتم که بازگرداندن بولونیا به اوج خیلی مهم است، اما می‌دانستم که زمان می‌برد و هواداران همیشه در طول این مدت حامی اصلی ما بودند.

هنوز ابهامات زیادی در مورد بولونیا وجود دارد، چراکه قرارداد تیاگو موتا، سرمربی تیم، فقط تا 30 ژوئن اعتبار دارد و طبق اخبار موثق نقل و انتقالاتی او تابستان امسال بولونیا را به مقصد یوونتوس ترک خواهد کرد.

ما این هفته با او ملاقات خواهیم کرد و هر کاری لازم باشد برای ماندن او در بولونیا انجام خواهیم داد.

source