رکورد درون تیمی مس رفسنجان: 16 کیلومتر دوندگی!


کد خبر : 2024264 |
07 خرداد 1403 ساعت 06:09 |
4.8K بازدید |

0
دیدگاه


مربى بدنساز باشگاه رفسنجان معتقد است امكانات فوتبال ايران براى برنامه فشرده بازى‌های لیگ مناسب نيست.

رکورد درون تیمی مس رفسنجان: 16 کیلومتر دوندگی!

به گزارش ورزش سه، هاشم خدادادی در خصوص کاهش فاصله بازی‌های لیگ و برنامه فشرده سه هفته پایانی گفت: شرایط ویژه این هفته‌ها موقعیت خاصی را ایجاد کرده و سازمان لیگ هم چاره دیگری نداشته اما باید تلاش کنیم با همین برنامه از سلامتی بازیکنان مراقبت کنیم. در فوتبال مدرن امروز فاصله بین مسابقات کوتاه شده، اما عوامل مختلفی روی این مسئله تاثیر گذار است، از جمله کیفیت تمرینات، كيفيت زمین‌های تمرين و مسابقه، تغذيه، دانش و نگرش فوتبالیست‌ها نسبت به تمرین و ریکاوری و تجهیزات نوین در بخش ریکاوری و فیزیوتراپی.

مربى بدنساز مس رفسنجان گفت: شرايط و امكانات فوتبال ما پيشرفت كرده و نسبت به گذشته بهتر شده اما هنوز هم براى انجام بازى در فواصل كوتاه موانع زيادى داریم. براى مثال تیم ما در این هفته لیگ علاوه بر تغییر برنامه بازی‌ها به دليل لغو پرواز سفر زمينى سختى به انزلى داشت و طبيعتا اين شرايط كار را براى ريكاورى و آماده‌سازی سخت‌تر می‌کند.

2026853

خدادادی اضافه کرد: بازیکنان ما تا امروز کار بزرگ و سختی انجام داده‌اند. ما نفرات محدودی در این نیم‌فصل در اختیار داشتیم. با این وجود و فشار بازی سخت مقابل تراکتور در ۱۲۰ دقیقه و بعد از آن بازی پرفشار مقابل ملوان در انزلی بازیکنانی مثل سعید واسعی، فرشید باقری، جلال علی محمدی و مدافعین کناری مثل میثم تیموری و حسن جعفری ۱۴ تا ۱۶ کیلومتر مقابل تراکتور دوندگی داشته‌اند و در بازی بعدی برابر ملوان همین بازیکن ها حدودا ۱۱/۵ تا ۱۳/۵ کیلومتر دوندگی داشته‌اند. این مسئله نشان‌دهنده تعهد و‌ جنگندگی بازیکنان ماست که در تمرینات و بازی‌ها بهترین عملکرد را دارند و موجب شده با هدایت سرمربی و کادرفنی نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی بدنساز مس رفسنجان در پایان گفت: تلاش می‌کنیم در دو بازی باقیمانده هم با برنامه مناسب تمرینی که مورد نظر آقای نویدکیا است، با وجود فاصله کوتاه بین مسابقات، با بهترین شرایط در لیگ بازی‌های خودمان را انجام بدهیم و با کسب امتیازات کامل مسابقات را به پایان برسانیم تا برای حضور در مراحل بعدی جام حذفی آماده شویم.

source