انتقاد از امباپه: او به درد یورو نمی‌خورد!


کد خبر : 2024543 |
07 خرداد 1403 ساعت 23:20 |
10.5K بازدید |

14
دیدگاه


در آستانه یورو 2024، فرم بدنی اخیر امباپه، عده‌ای را نسبت به درخشش او در این سری از مسابقات مردد کرده است.

انتقاد از امباپه: او به درد یورو نمی‌خورد!

به گزارش “ورزش سه”،  کیلیان امباپه، ستاره 25 ساله فرانسوی، پس از درخشش خیره کننده در جام جهانی 2022 قطر، به عنوان یکی از امیدهای اصلی تیم ملی فرانسه در یورو 2024 که در آلمان برگزار می‌شود، شناخته می‌شود. او در جام جهانی با 8 گل، از جمله 3 گل در فینال نفس‌گیر مقابل آرژانتین، عنوان بهترین گلزن را از آن خود کرد.

با این حال، در آستانه شروع یورو، امباپه با انتقادهای شدیدی از سوی برخی از کارشناسان و رسانه‌های فرانسوی روبرو شده است. دانیل ریولو، روزنامه‌نگار «آر ام سی اسپورت»، معتقد است که امباپه در حال حاضر در فرم مطلوبی برای حضور در یورو نیست.

ریولو پس از پیروزی پاری سن ژرمن در جام حذفی فرانسه (2-1 مقابل المپیک لیون) از امباپه که در آخرین بازی خود برای پی‌اس‌جی عملکرد ضعیفی داشت، به شدت انتقاد کرد: “این آخرین بازی امباپه بود و خوب نبود. شبیه عملکردهای اخیر او بود. او اصلا در فرم ایده آل نیست. با شروع یورو، زندگی جدیدی برای او آغاز می‌شود. اما امباپه این چند هفته اخیر، امباپه‌ای نیست که بتواند فرانسه را در این تورنمنت به جایی برساند.”

2027301

او در ادامه گفت: “مشخص است که امباپه رمق و توان سابق را ندارد. در فینال هم عملکردی کاملاً ناشناخته داشت.” ریولو امیدوار است که دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، تا قبل از بازی‌های مقابل اتریش (17 ژوئن، 21:00 در دوسلدورف)، هلند (21 ژوئن، 21:00 در لایپزیگ) و لهستان (25 ژوئن، 18:00 در دورتموند) بتواند امباپه را به فرم ایده‌آل برساند: “آیا آماده‌سازی جادویی دشان می‌تواند او را به فرم ایده‌آل برساند؟”

نگرانی‌ها در مورد فرم امباپه فقط به ریولو محدود نمی‌شود. رسانه‌های فرانسوی دیگر نیز این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا عملکرد ضعیف اخیر او به دلیل انتقال قریب الوقوعش به رئال مادرید است یا خیر.

امباپه چندی پیش اعلام کرد که در پایان فصل به صورت رایگان از پی‌اس‌جی جدا خواهد شد. تقریباً همه معتقدند که او راهی رئال مادرید خواهد شد. با این حال، این انتقال هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

source