عجیب مثل دو ستاره جوان آبی پوش؛ پرداخت بدهی به حساب بیرانوند!

استقلال خوزستان این فصل فراز و نشیب زیادی را تجربه کرد. چه در دور رفت که قعرنشین مطلق جدول بود و چه در دور برگشت که نسبتا خوب نتیجه گرفت.

در تمام طول فصل بیست و سوم لیگ برتر حرفه‌ای دو ستاره جوان استقلال خوزستان بیشترین نقش را در نتایج و موفقیت‌های این تیم داشتند.

جواد آقایی پور که با ۷ گل و ۳ پاس گل، بهترین گلزن این تیم است و علیرضا کاظمی هافبک جوانی که با ۳ گل و ۴ پاس گل از موثرترین بازیکنان این فصل آبی‌های اهواز بوده است.

اما حکایت بازی‌های بزرگ همیشه متفاوت است. دیدارهایی که بازیکن بزرگ می‌خواهد و با توجه به پخش تلویزیونی و توجه عمومی می‌تواند ره ۱۰۰ ساله را برای یک استعداد، یک شبه طی کند. دو بازی رفت و برگشت با پرسپولیس در این فصل حکم راه میانبر را برای پتانسیل‌های جوان تیم آبی پوش اهوازی داشت.

در بازی رفت دو تیم سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ در اهواز، هر دو گل استقلال خوزستان در تساوی ۲-۲ مقابل پرسپولیس را جواد آقایی پور روی پاس‌های علیرضا کاظمی زد. علیرضا بیرانوند تا آن موقع دو گل در یک بازی نخورده بود! اما داستان بازی برگشت از این هم عجیب‌تر بود. این بار نوبت جواد آقایی پور بود که دو پاس گل بدهد و علیرضا کاظمی دروازه بیرانوند را باز کند و جالب‌تر اینکه هر دو گل – به علاوه گل سوم استقلال خوزستان – در همان نیمه اول به ثمر رسید.

به عبارت بهتر دو ستاره جوان استقلال خوزستان در دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس هر کدام دو گل به بیرانوند زدند و دو گل برای یکدیگر ساختند تا بدهی شان به یکدیگر را با حساب بیرانوند صاف کنند! اتفاقی که در سال‌های اخیر نمونه مشابهی نداشت و با این درخشش باید منتظر پیشنهادات تیم‌های بزرگ به این دو باشیم.

source