ریگی قهرمان رختکن پرسپوليس


کد خبر : 2024878 |
09 خرداد 1403 ساعت 01:19 |
28.2K بازدید |

23
دیدگاه


اعضای پرسپوليس بعد از بازی در رختکن به شدت به حمایت از ریگی پرداخته و بابت گلی که بعد از اشتباهش به ثمر رساند، تبریک گفتند.

ریگی قهرمان رختکن پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس در شرایطی موفق شد با سه گل شمس‌آذر را شکست دهد که در شروع نیمه دوم یک اشتباه از سوی مسعود ریگی باعث شد تا بازیکن شمس‌آذر توپ او را بگیرد و تبدیل به گل کند.

این اشتباه مهلک، هافبک دفاعی پرسپولیس را تبدیل به سیبل انتقادات کرد و او مورد هجمه شدید کاربران پرسپولیسی فضای مجازی قرار گرفت و به نظر می‌رسید یک شب تیره و تار انتظارش را می‌کشد، خصوصا اینکه در همان دقایق استقلال هم گل برتری را به گل گهر زد تا صدرنشین جدول جابجا شود.

2027741

با این حال کمتر از ده دقیقه بعد، ریگی که برای جبران اشتباه خود پیش کشیده بود، پاس در عمق دیدنی مهدی ترابی را گرفت و بعد از یک چرخش، توپ را به گوشه دروازه شمس آذر فرستاد.

این گل با خوشحالی شدید مسعود ریگی همراه شد که به نظر یک ناراحتی و غم درونی را بعد از آن اشتباه تخلیه می‌کرد و از زیر فشار شدیدی که پیش از پایان بازی روی شانه‌های خود داشت، خارج شده بود.

بعد از پایان بازی بازیکنان پرسپولیس هم جشن مفصلی را برای مسعود ریگی ترتیب دادند و به محض ورود رختکن او را تبدیل به ستاره شماره یک جمع خود کردند و خوشحالی حاصل از این پیروزی را با او در میان گذاشتند.

این بدون شک یک فراموش‌نشدنی برای مسعود ریگی خواهد بود. جایی که اشتباه را به سرعت با گلی کلیدی و مهم، جبران کرد و قهرمان رختکن تیم خود نیز شد.

source